16 Eylül 2021

vikings s06e09:

 Resurrection

--- spoiler ---

.pagan tanrılarının sonu derken ivar üzüldü ama bu konuda ne yapacak? diğer kardeşi kullanarak bir şey yapmak için çok geç. ivar bu kadar mal değildi, tamam maldı da bu ne lan? adam açık açık söyledi. orduyu da yığdı gönderiyor, diğer tarafta hala tam bir birlik olamadılar.

.bjorn birlik olmak için mesaj gönderdi, az daha dinlemiyordu. neyse ki olaf bir işe yaradı, dinledi kabul etti ama kimse kimseye güvenmiyor. bunlar nasıl ulus olmuş? devamlı birbirini kesen adamlardan bahsediyoruz.

.hvitserk malı da ölmemiş, ivar ile birlikte bu olaya katılacak. başka gidecek yerim yok diyor ama yine de vikinglik bu değil, nasıl insanlarmış bunlar, hiç yakıştıramadım. salak hala lagertha'yı öldürdüm diye övünüyor. ivar'dan tiksiniyordu hem ne oldu o iş? sen zannedip öldürdüm falan da demedi.

.iceland'de olaylar karıştı. yeni gelen tip yalancının teki, azizim falan dedi ama diğer tipi öldürmüş. floki'yi tanımıyorum dedi, yüzüğünü verdiği ortaya çıktı. ubbe bu mala güvenip yola çıkarsa vay onun haline. torvi doğum yaparken az daha ölüyordu. bebek ters geldi, sonra düzeldi. 

.bjorn tüm bu olaylar içinde ikinci karıyı aldı, kraliçe kıskanmıyorum dedi ama ağlayıp duruyor, yeni karı da malın teki, bjorn kafasında bir tip aslında ama hem olaylar saçma, hem aile saçma hem kararları saçma, adam bir tek doğru bir şey yapabilecek mi koca sezon boyunca merak ediyorum.

--- spoiler ---