22 Eylül 2021

the witcher s01e08:

 Much More

--- spoiler ---

.iyiler güzeller ama bu akış hiç olmamış. prenses sekiz bölüm macera yaşadı, kaçtı maçtı, zenci elfle karşılaştı, ormana girdi, ondan kaçtı, buna büyü yaptı. bu kadar zaman geçti. witcher naptı bu süre içinde. ölülere saygı gösteren bir adamı kurtarırken yaratık tarafından ısırılıp rüyalar gördü. ayağa kalktığı yer prensesin koşup buluştuğu yer oldu. oldu mu şimdi?

.hem çok cılız bir buluşma oldu hem sezon sonu buluşacakları çok belliydi. beklentiyi karşılamadı, zaman çizelgesi bence hiç olmamış. geçmişi anlattıklarına hadi bir şey demiyorum ama prensesin kaçış hikayesi içersinde witcher hiçbir şey yapmamış gibi gösteriyorlar ve çok kısa süre geçmiş gibi algılanıyor. prenses tarafından günler geçtiği halde witcher tarafında çok daha kısa gibi olmuş. hatalı olmuş bence.

.bunun haricinde büyülü savaşlar, yen'in kendini zorlaması sonra ortadan kaybolması falan iyidi. witcher o ara gelip meydanda bağırdıysa arabada nasıl gitti? bir şey mi kaçırdım acaba diye düşünmeye başladım. biraz uyukluyordum ama yine de bu kadar kaçırmış olamam. rüyadır herhalde o da uyuyordu.

.tabii bu kadar ateş çıkartmasına rağmen düşmanı püskürttü mü? bu kadar büyücü bir tanesinin oyunlarını alt edemedi. tabii bu tarafta sınırsız işler yaptıklarından kendilerini çok geliştirmiş olabilirler ama yine de olsun.

.prensesin atom bombası gibi patlayıp etrafını öldürmesi olayı neydi öyle? devamlı bu kızı kurtarmak isteyen kadın kimdi? o kadının tanıdığı adam da zaten diğer tarafta geralt'ın yardım ettiği adamdı, bu nasıl tesadüfmüş?

.geralt'ın anasını gördük mesela. niye bırakmış oğlunu oralarda? sonra göründü mü ne oldu? gördüğü suratları da karıştıdım. ilk bölüm öldürdüğü arkadaş da vardı. 

.uykulu izlemek yüzündense artık bir şey diyemiyorum ama yerine oturmayan şeyler var. bu prenses yerine başkasını koyup kandırma gibi mi bilemiyorum ama bir sıkıntı var.

--- spoiler ---