12 Eylül 2021

the walking dead s11e02:

 Acheron: Part II

--- spoiler ---

.maggie'ye bir şey olmayacağı belliydi. glenn gibi aralarına dalıp ölmeden çıktı ama tabii ölmesini isteseler vagonların altında bir zombi onu ıstırırdı. bu da böyle biline.

.negan bırakıp gidince yine bir şey olacak dedik ama yine olmayacağı belliydi. en azından şu aşamada ayak üstü tartışmış oldular. adam kurtarmadım ne olacak dedi. zaten beni öldürmek isteyen biri, niye kurtarayım dedi, adam mantıklı ve pişkin. normal insan ulan kurtarsam belki beni affeder falan der, yani senaryo bakımından ilginç aslında ama negan bir iyi bir kötü, arada tutuyorlar.

.devamlı zombi haklayınca bir yerden sonra bayıyor, yani konuşmaları haricinde milyon tane zombi, yıldırdılar. zaten bu kadar insan nerden girmiş buraya? vagonlarda bu kadar insan var mıdır? bitmiyor bir türlü.

.daryl köpek peşinde koşup duruyor, kimsenin aklına bir tasma takmak gelmiyor. arkasından bağırıp duruyor. bir tane zombiyi yere serdi, normalde hasta olması gerekirdi ama şimdilik köpeğin ölmesini istemiyorlar, koskoca kaplanı öldürmüşlerdi, köpeği de kesin öldürecekler ya yazık şimdiden yapmayın bunu diyorum.

.tabii her işte hayır vardır misali, daryl'in arkadan dolanması vagonlarda sıkışmış arkadaşlarına  yardım olarak geri döndü. john wick misali silahla daldı aralarına sonra yolu açtı ve şimdilik kurtuldular.

.bırakıp kaçan tipleri kurtarmak için kapıyı açmamaları olayı yaşandı. bir anlaşmazlık ve maggie'nin hamile zombi kadınları gördükten sonra hayata bakışı değişmiş, adamın derdi neymiş onu anlamadım ama kaçan tip için diğerlerini riske atmadı ama bir süre sonra kapı dayanmadı ve hepsini zaten öldürmek zorunda kaldılar, yani bunu da kasten yapmışlardır herhalde.

.diğer taraf komikti. eugene ve arkadaşları incelemeden geçtiler, topluluğa kabul edildiler, iyi güzel de sonra ne olacak? bu hikaye nereye gidiyor? diğerlerine yardım etmeyecekler mi? böyle bir prosedür varsa zaten imkansız işe yaramaz. yumiko avukatlığını falan konuşturmuş, onun kardeşi için kaldılar gibi oldu ama eugene'nin bakir olması muhabbeti güldürdü. yine de esas mekanlarını söylemediler. ona da kimse dikkat etmedi.

--- spoiler ---