16 Eylül 2021

the handmaid's tale s03e12:

 Sacrifice

--- spoiler ---

.ağır dramlı bitiş. kumandanın karısının intihar edeceği belliydi zaten. kafayı yiyip programlarından bahsetti, diğer çocukları kurtarabiliriz falan dedi. june azarlayınca kadın da intihar etti. sakallı sen azarladın ondan oldu falan bile demedi, en son pis pis baktı ama bilemiyorum.

.intihar ettiği zaman gördüydü, kurtarabilirdi ama ayak bağı olacağını anladığı için ölmesine izin verdi. yani en az bunlar kadar pislik bir insan oldu.

.serena anlaşma yapmış. zaten başka türlüsü çok saçma olurdu. adam niyeyse gözü kapalı gitti, sınırı geçtiğini bile fark etmedi. yakalandıktan sonra da sana bir şey olmasına izin vermem falan diyor. sevgili koca rolü ama kadın çocuk için hepsini satmış, kendi çocuğu bile değil.

.üstelik bir saatlik görüşme izni vermişler. bunu da biliyor herhalde ve buna rağmen bu kadar işe girişmiş, çok abartı geldi bana. 

.kocası ile niye görüştürdüler onu anlamadım. bir tane yumruk çakabildi sadece, karını değiştirdim falan dedi ama cidden değişti aslında. dünyanın iyiliği için yaptığını düşünüyor olabilirler ama bu hikayeyi çok cılız işliyorlar.

.bir de hiç istihbaratları yok mu? koskoca devlet ulan, bunlara suikast düzenleyemiyorlar mı? amerikanın ne kadarını kontrol ediyorlar bilmiyorum ama bu iş çok kolay oldu. zaten çok kısıtlı bir çerçevede olaylar akıyor.

--- spoiler ---