14 Eylül 2021

the handmaid's tale s03e10:

 Witness

--- spoiler ---

.yine çok uzun zaman ara verdikten sonra hiçbir şey hatırlamadan diziye devam ediyorum. zaten sıkıntılı bir yerdeydi, bir şey olduğu yoktu. son bölümden sonra june salağı bir şeyler başaracağını düşünüp ortalıkta sırıtık geziyor.

.sakallı komutan abimizi zorla çiftleştirdiler, bölümün komedisi buydu. yatağa kadar girseler iyice fantezi, iyice komedi olacaktı ama ritüel tamamlandıktan sonra doktor kontrol ediyor, bu da baya ağır fantezik bir olay. komiklikler komiklikler işte.

.sakallı abimiz ve karısı kesin ölecek, bunlarla bir şey başarması mümkün değil. esas olay serenanın telefonu getirip irtibat kurmasını istemesi, yani velet için yapıyorlar sanırım ama o hikayeyi komple unuttum. serena bir iyi bir kötü oldu, şu an hangi aşamada bilemiyorum.

.marthalar, şunlar bunlar hepsi organize oluyor. harika değil mi? içerden çürütecekler güya bunları da sadece masa başında konuşuyorlar, bir aktivite göremiyoruz.

.alışveriş esnasında pat diye bu tipler geliyor, hepsini diziyorlar. en büyük aksiyon buydu, bunun haricinde june yakın çekimde olayları karıştırıyor, artık korkmuyor da...

.diğer çocukları da çıkartacaklarmış, mevzu bundan ibaret olması da saçma ama sakallı kumandan yardım edecek, diğerleri yardım edecek ve olaylar gelişecek. tek gözlü kızın çocuğu hakkında yalan söyledi sanırım, diğer dosyaları bakarken trafik kazasında ölen biri vardı, onun çocuğu olmalı. böyle de olaylar işte.

--- spoiler ---