14 Eylül 2021

the 100 s07e14:

 A Sort of Homecoming

--- spoiler ---

.dünyalar karışmış, kafalar karışmış. bu bölümü izlemişim ama yazmayı unutmuşum sanırım. o yüzden baştan yarım yamalak izlemiş gibi oldum. clarke bellamy salağını öldürdükten sonra hafızasını kaybetmemiş.

.hep birlikte sığınağa geri döndüklerinde öldürdüm ben ama bir sorun neden öldürdüm dedi, hepsi iki saniyede olayı kabul etti. kimse sevmiyormuş bellamy salağını ama öldüğü de garanti değil bu arada. canlandırabilirler, diğer tarafta...

.her neyse geri dönmeyelim diye kaskı kırdı ama arkasındasn karanlık abimizi gönderdiler. madi salağı insanlığın anahtarı olarak geri getirilsin falan filan diye. tam paketliyordu ki piyano öğreten arkadaşımız onu kurtardı. gabriel idi adı, hakkın rahmetine kavuştu.

.daha sonra madi artık olay çıkartmak istemiyorum diyerek mekandan ayrıldı. gerzek çocuk karakterleri de böyle işte ama clarke da çocuğu koruyacağım diye fazla abarttı, dizide abartmasalar olmuyor.

--- spoiler ---