26 Ağustos 2021

the walking dead s10e15:

 The Tower

--- spoiler ---

.boş beleş bölümlere devam ediyoruz, yine sezon sonuna kadar böyle takılacak gibiler. yeni tipi de kadroya katmış oldular. tabii bunlar buluşmaya gidiyor, yeni kadının kafası gitmiş eğleniyor. bir taraftan komik tamam da bu kadar olay ortasında ne alaka abi?

.yeni alfamızın manyaklıklarından şimdiden sıkıldım. gaipten sesler duyuyor, alfanın sesini duyuyor ve olaylara dikkat ediyor. kedi varsa birisi bakıyordur diyerek takip ediyorlar ve pat diye buluyorlar, çok basit işte. güya diğer tarafta medeniyeti temsil eden çok zeki insanlar var, mal hepsi.

.gözcülük yapan iki tip de yakalanıyor, güzelce öldürürler herhalde. çok basit yakalandılar, yine korunmasız kaldılar. bu kaç kez oldu sayısını unuttum. bu kadar sezon içinde milyon tane hikaye hep aynı şeyler oldu.

.negan hani hissizdi, anasını öldürdüğü kızla konuşması neydi öyle, gereksiz gereksiz işlere devam ettiler işte. ne diyeceğimi bilemiyorum.

.daryl ile küçük ninja takıldı, bir ara insan öldürüp gömüyorlardı, dizi olmasa bir çukur kazmasını görürdüm ben. çukur kazan falan da yok, kız yine mıymıntılık yaptı, neyse ki daryl taviz vermedi.

.carol da boşa muhabbet döndürdü, aslında hepsi öyleydi, resmen bitse de gitsek diye çekmişler, teşekkür ederiz kendilerine.

--- spoiler ---