18 Ağustos 2021

the walking dead s10e11:

 Morning Star

--- spoiler ---

.uzun bir aradan sonra karın ağrısı diziye de devam ediyorum. yeni sezon falan gelecek ama on bölüm geriden geliyorum, pek de ilerlemiyor zaten ama onun haricinde bu kadar ara verdikten sonra tipler olaylar hepsi yabancı geliyor. ızdıraplarına da giremeyince iyice sıkıntı oluyor.

.zaten en başından beri ızdıraplarına karşı mesafeliyim, şimdi işler iyice saçma sapan bir hale geldi. alfa ile pat diye savaşa tutuştular, gram hazırlanmamışlar, gram strateji yok. ulan senin onları yakman gerekirken adamlar gelip ortalığı yakıyor, ayrıca ateşle saldırabilirler diye ayrıca bir surlara da önlem alabilirlerdi. hepsi saçma sapan.

.negan öldürmeyelim diz çöktürelim dedi, kendi bildiği işten bahsetti ama alfa pek o şekil yaklaşmadı. o şekil yaklaşsa da eğlenceli olmazdı ama yine de bu halden kurtulmaları da saçma olacak, orası kesin.

.eugene telsiz aşkı muhabbeti de çok gereksiz, bari adamların gücü olsa da kurtarsa bunları diyeceğim ama zannetmiyorum. bu dünyada telsiz romantizmi de gerçekten çok salakça, bir de savaş öncesi muhabbet dönüyor böyle.

.carol desen bir mallık ettiydi, onu tam hatırlayamadım. daryl ile araları bozuktu ama savaş öncesi barıştılar. daryl'in sevdiceğini madenin orada ölüme terk etmişlerdi, üzerine falan yıkıldıydı ama bu kaç bölüm önceydi sonra bir şey oldu mu bilemiyorum.

.daryl ile alfa kapışmamış mıydı? daryl sakatlıkları ayak üstü geçiyor ama onu da hatırlamıyorum. saçma sapan işler işte. normalde mikrop kapar ölür, bir sürü yara kendi kendine iyileşiyor.

--- spoiler ---