3 Kasım 2020

Dark s03e01:

 Deja-vu

--- spoiler ---

.bir yerlere yazdığımı düşündüm ama yazmamışım sanırım. üzerinden çok zaman geçti, altıncı bölüme falan da geldim. o yüzden ilk bölümü şöyle sardırıp yazayım dedim ama bu sezon çok saçma olacak belli.

.geçen sezon alternatif evrenden martha gelmişti. jonas'ı diğer tarafa geçirdi ve bıraktı. oradaki kendisi ile karşılaşmalar, tanımamalar ve takip etmeler gibi saçma hikaye ile başlamışlardı.

.bu evrende hepsi karman çorman olmuş. ulrich katarina ile birlikte olmuş ama onu da bu sefer polis karı ile aldatıyor. bir de hamile falan. böyle şeyler yapmışlar. aileler zaten karışıktı böyle iyice çorba olmuş. takip etmiyorum, etmeye de gerek yok. çok önemliyse açıklasınlar kardeşim.

.devamlı bir saçma sapan sevişme sahneleri serpiştirmişler bu bölüme. alternatif evrende kardeş olanlardı galiba bunlar. adamlar sırf bu muhabbete yapmıyorlarsa ne diyeyim bilmiyorum.

.nesilden nesile dudağı yarık arkadaşlar, yangın çıkarıcı adam boğucu faaliyetlerine başlarmışlar. durumlar böyle gösteriyorlar, bunlar sürecekmiş. belliymiş.

.mikkel'in kaybolduğu olaylar tekrar yaşandı. bu sefer korku filmi gibi yapmışlar o kısmı. sonra jonas'a martha'nın geleceği göründü. o karıda da bir iş var, gözüm tutmadı demek lazım bak.

.sonra saçma başlangıç geçen sezonun saçma bitişi ile 1888'e gelmiş ekibin yanına gelmesi ile bitiyordu. salaklar tüm sorunların kaynağı zaman makinası ama yine de zaman makinası yapmaya çalışıyorlar, bunların kafası da komik yani.

--- spoiler ---