3 Eylül 2020

Westworld s03e05:

Genre
--- spoiler ---

.bu sefer üzerinden geçen zamanı yazayım. haziran gibi izlemişim. eylül gibi yazıyorum. bir önceki yazı da mayıs gibi. durum vahim. bırakmışım da haberim yok. üstüne blogspot güncellemiş kendini, aradığım aradığım yerde değil. tüm işaretler artık yazma diyor ama bırakmaya da kıyamıyorum.

.dizinin izlediğim bölümü pek hatırlamıyorum. açtım arkaya sardırıp yazıyorum şimdi ama gerek var mı? cidden emin değilim.

.fransızın durum vardı. küçüklüğünü anlatıyordu. sıkıcı bir bölümdü.

.üstüne şu breaking bad elemanının kafası güzel oldu. devamlı kendini film sahnesinde zannettiği triplere geçti. öyle bir ilaç dayadılar. aksiyonları bu film kesitlerine yedirdiler ki bunlar da inanılmaz gereksiz ve sıkıcıydı.

.teknolojik eleman öldüydü. onun ölümüne üzüldüydü. bunlar da gereksizdi.

.bölümün sonundaki kısmı hele hiç hatırlamıyorum. fransız birini ölmüş gibi mi ne göstermişti. öyle bir şeyler. resmen boş beleş işte.

.neyse yazmasam daha iyi galiba belki izleyip hemen yazarsam sıkıntı olmaz. dursun bu böyle.

--- spoiler ---