7 Şubat 2020

supernatural s15e09:

The Trap

--- spoiler ---

.tanrı meselesinden devam ediyoruz iyi güzel de şimdi yine piyasadan kayboldu. bari bu sezon diğer olaylara geçmeseler diyeceğim ama öyle olmuyor. adamların güncel bölümünü bile takip etmiyorum ama yine bir şey değişmiyor tabii. bunu bilseler belki yapmazlardı!

.neyse chuck bunları kandırdıydı. sam ve sağır sevgilisini tuzağa düşürdü. koskoca tanrı lan! yaptığı işe bak. sonra omzundaki yarayı deşmek istedi ama beceremedi. elini kirletmek istemiyormuş. bu göndermeli bir hadise ama yine de çok anlamsız. sanki önceden kim katliamlar yaptı? elini hiç mi kirletmedi?

.yanındaki kızı kukla gibi kullandı. koskoca tanrı böyle yapmalı imiş. adamların tanrısı diğer tanrılar gibi. her şeyi yaratan arkadaş içine gelmiş, bunlarla uğraşıyor. biraz saçma yani. sonra tüm hikayeyi bilmiyorsun diye sam'e tüm hikayeyi izletti. 

.diyor ki tanrı olmazsa ortalık yaratık kaynar, beni hapsederseniz durum bu olur diye eline verdi saati gösterdi. sam ve dean vampir oluyormuş da bobby ve polis karı bunları avlıyormuş. adamların alternatif sonu bu olabilirdi ama bu bile kötüydü yani. iki kardeş de ölse sevinirdik.

.sonuç olarak sam'in tanrısına inanıp hapsetmekten vazgeçeceği belliydi. diğer tarafta dean ve cass arafa gidip bilmem ne çiçeğini alıp geldi. onların kendi aralarındaki yakarışlar da komik oldu. dean cass'e dua yolu ile ilettiği mesajda başka bir şey için ağlamadıği kadar ağladı. biraz yapay geldi bana. zaten dizide karı yok, bir de adamların aralarındaki böyle ağlamalarını iyi karşılamıyorum.

.neyse cass ölmemiş, çıktılar kurtuldular. büyüyü müyüyü yaptılar ama sam bozdu işi. sonra kız ayrıldı mekandan. zaten dizide kız yok dedik, sağırını bile tutamadılar. tanrı bütün romantizmi ben ayarladım dedim diye gitti. ulan her şey tanrının eseri, yaratıcısı o, senin onu sevebileceğin organları da o dizayn etti, zaten büyüye müyüye bulaşması komik de hadi yaptı diyelim, yaratıcın işte. neyin gerçek olduğunu bilmiyorum diye nasıl gidersin ki? zaten gerçekliğin sahibi o. yazarların yazarı! neyse komikler işte.

--- spoiler ---