6 Aralık 2019

the walking dead s10e06:

Bonds

--- spoiler ---

.artık kendi çapında komik işler yapıyorlar. negan'ın hali cidden komik oldu. hani değişmişti? ne oldu bu adama böyle? tekrar eski hallerine düştü. benim de şöyle adamların vardı, böyle adamların vardı diyor. çukur kazıyor, domuz avlıyor, itiliyor kakılıyor. bir nevi recep ivedik kara ambarlılar derneğine giriş testleri gibi oldu. ben de test et bunu deyince bir şey olacak sandım.

.en son biraz olay yarattılar ama kendilerinden birini şak diye harcayabiliyorlar, bu kadar büyük bir topluluk ama sadece bir adamı test etmek için bir üyelerini kesebiliyorlar, böyle bir salaklık var. neyse negan sopa bulmuş, onların arasından kurtulmuş. hadi canlıları geçtik, ölüleri niye harcadınız arkadaş? bir sürü zombi, toplayacağız diye canları çıkıyor sonra. o da ayrı bir geyik işte.

.en son alfanın karşısına geldi, gözüne girdi gibi oldu ama salak negan'ı bu kıyafetler içinde düşünemiyorum. neden böyle bir yol izlediler, ne gerek gördüler ben anlamıyorum. düzgün giden diziyi resmen çöp ettiler.

.diğer tarafta sidik kafayı yedi, siddiq ya neyse işte. kucağında çocukla bir yerlere geldi. diğerleri zaten hasta gibiydi. en sonunda bir baktık nerde olduğunu kaybetti. diğerlerinden ayrı bir kafa yaşıyor bu eleman. doktor arkadaşı zaten şaka gibi. kim bunlar diyor insan bir yerden sonra.

.carol desen almış başını gidiyordu. daryl peşine takıldı. fısıldayanlardan bir tanesini alıp konuşturma niyetindeymiş. ulan karı bir tanesinin eksildiğini fark etmeyecek mi? fark etmezse o salaklık, ellerinden kaçırmaları salaklık. zombi öldürmeyeceğiz, fark edilmesin dediler, bir baktık daryl kurtulmak için bir tanesini kesmek zoruna kaldı. kokusunu perdelemek için yüzüne gözüne sürüyor. bir ara bu işler çok zordu, şimdi ayaküstü yapabiliyorlar. baya saçma yani.

.eugene tipi kendine telsiz arkadaşı buldu. mekanda karı bitti, hasta olan ile konuştuktan sonra uzaklardan bir tane arkadaş buldu. kimseye söylememe konusunda anlaştılar, böyle de bir geyik yani. uzaklardan telsiz frekansı alabilen ve pillerle geyik yapabilecek bir tip, elektriği falan bol yani. fear the walking dead çakmasına gelirler mi bilmiyorum ama o da yarım kaldıydı, ne ara bitireceğiz bakalım.

--- spoiler ---