3 Ağustos 2019

the handmaid's tale s03e09:

Heroic

--- spoiler ---

.deneysel mi çalışmışlar ne yapmışlar bilmiyorum ama izlemesi zulüm gibi bir bölümdü. bitince insan bir ferahlıyor. özenle böyle yaptılarsa, allah onları kahır eylesin.

.müzikle sesleri birleştirmeleri güzeldi. bir tek onu beğendim ama onun da bokunu çıkardılar. june denen karı önce kafayı yedi. bebekle birlikte karıyı öldürecekti. bir iki meyletti, tek gözlü kız gelmese öldürmüştü bile belki. sonra da yok efendim kafayı yediydim de ondan böyle ettim diyor.

.serena denen karı doktora söylediyse, doktor bu karının kafayı yediğini de biliyorsa, nasıl ihbar etmediler? nasıl cezasız kaldı? elini nasıl kestiğini nasıl açıkladılar? teyzemiz bu konuda bilgilendirilmedi mi? bunu hiç açıklamadılar.

.ceza olarak hasta başında beklemek nedir? baya psikopat bir olaydı. onu güzel abartmışlar ama peki sağlık? mikrop bulaştırmıyor mu? dezenfekte mi ettiler? sonra başka bir odaya alınca yanına da almadılar ama zaten bebeği çıkarttılardı. o yüzden bunu da yapamadılar.

.geçen bölümde kafayı yiyen herkesleri vurmaya kalkan karıyı komaya sokmuşlar. nasıl bir güvenlik gücüyse bunlar da bir sürü yerine ateş edip, etkisiz hale getirebilecekken, omuzdan mı neresinden vuruldu bilmiyorum, kadın komaya girmiş.

.madem öyle bebeği doğurana kadar komada tutalım dediler ama tabii bir yere kadar tutabildiler. sonra erken doğum yaptılar. kadın da ölmeden bölüm bitti. june denen de ölsünler diye dua ediyordu. zaten diz üstünde çökmekten, hastanede kalmaktan kafayı yedi. en son dışarı çıkınca geri döndü. bunun sebebi karı için değildi. gelen giden çocukları görünce, veledini de görür diye düşündü ama bu diğer arkadaşlar mal mı? karının burada olduğunu bilmiyorlar mı? bir tane mi hastane var? yani nasıl bir senaryo bu anlamıyorum. gerçekten böyle olacaksa çok saçma olacak.

.karıya da çocukları özgürleştireceğim diye söz verdi. yeni görevi bu olacak da nasıl becerecek onu göreceğiz. kendi bebeği bile geri gelme tehlikesindeydi. bir sürü olay vardı. hepsini bıraktılar, hastanede yüze özel çekimler ve özel makyajlarla koskoca bölümü bitirdiler.

--- spoiler ---