18 Haziran 2019

the protector s02e08:

Episode #2.8

--- spoiler ---

.izlediğim en kötü sezon finalleri içersine girdi. hatta adamlar zorla diziyi bıraktırdı. bu sezon ne yapmaya çalışmışlar ben anlamadım ama uzun uzadıya yazmaya bile değmez. zeynep öldü. hem de olabilecek en saçma şekilde. leyla'ya sıktığı gibi sıktıydı. belki onu da kanla manla geri getirirler ama olay olsun diye öldürmüşler. hakan'ın başındaki tripleri inanılmaz mide bulandırıcıydı. yapamamışlar, bir de kasmışlar.

.ölümsüzler ne halt ediyordu onu anlamadık. kalan son salak ölümsüz de öldü. faysal ve salak karısı kaldı. salak karısının tripleri diziye resmen gömlen düşürttü. kim tasarladıysa allah belasını versin. böyle malca dizi izlemeyeli çok uzun zaman geçtiydi. netflix türk dizi diye verdiler gazı ancak böyle oluyor işte. 

.o kadar malca iş oldu ki sayamıyorum ama en son mallıkları göz doldurdu. levent salağı bu karının ölümsüz olduğunu biliyor muydu? o kısmı kaçırdım ben. hadi biliyormuş, kendisi ölümsüz olmak istiyormuş, hakanla saçma sapan kavgasını da etti. hepsi iyi güzel de bitişte elinde yaptıkları sıvıyla barajın dibine gelmek nedir abi? hadi geldin diyelim, sevgili keskin nişancı hangi salaksa elini uzattığı vakit adam vurulur mu? elindeki düşecek işte. onu bile düşünememişler. nereye kıvıracaklarsa artk. neyse yeter bu kadar. dandikliğe çok bile lakırtı ettik. bitsin gitsin.

--- spoiler ---