18 Haziran 2019

neoui moksoriga deulryeo s01e18:

Stay by My Side as Light Within the Darkness

--- spoiler ---

.dandik diziler serisi. son izlediğim üç dizi bölümüne de lanet ettim resmen. direkt bakmak bile zulüm oldu. kalktım gittim dolaştım. bitsin bari diye izledim. bu salak dizinin devamını da çekmemişler. başlangıç itibariyle baya büyük beklentiye girdiydim. o girdiğim beklentiye de şimdiden utandım. nasıl böyle malca bir dizi yapabilmişler. neymiş bu romantik komedi abi. nasıl yaparlar ki böyle?

.adli vakalar ve hukuk sistemleri komikliğin üzerinde, kore hakkında hiç iyi izlenimler vermediler. gerçeği böyle değildir ama şakaları bile tiksindirici derecede mal. hukukta kalp meselesi yaptılar, şaka gibiydi.

.eleman karıyı yanlışıkla bıçaklıyor ya ondan dolayı savcı sorguya çağırdı. bırakmak için özel çaba harcadı. sonra disiplin misiplin uygulanmış dediler ama inanılmaz malcaydı. 

.esas katile de sevindirelim demişler. adam idam cezası almadı. kaç kişiyi öldürdü. bu kadar zaman cinayet işledi. adamların nasıl bir olayı varsa artık böyle oldu. müebbet iyi mi oldu? ona niye sevindi? adam hani intihar etmek istiyordu? bari adam deli kanlı gibi, pişman değilim. yine çıkarsam yine yaparım deseydi de idam edilseydi.

.iki salak arasındaki romantizm de inanılmaz saçmaydı. en ağır öpüşme sahnesini finale saklamışlar ama adamların romantizmi mide bulandırıcı. esas oğlan zaten nasıl tip, o dudaklar ne abi? burun dudak karınınkinden daha yapılı, koreliler böyle mi? gelecekte hepsi böyle mi olacak? bu malın da bir dizisini daha izlersem ne olayım. gay olmayayım da. bu ne lan!

.her neyse bitti gitti sevindik. herkesler mutlu mesut şekilde bitirmek istemişler ama o kadar da mutlu değillerdi. o da ayrı bir iç sıkıcıydı aslında. beter olsunlar.

--- spoiler ---