3 Ocak 2019

origin s01e06:

Fire and Ice

--- spoiler ---

.özel bir saçmalamaca yapalım demişler. para da var nasıl olsa kim bizi tutar demişler ama olmamış. insanı üzüyorlar. uzayda bu şekilde kimse kimseyi üzmemeli. mal mısın lan siz acaba?

.sondan başlayalım. mürettebattan olan karı eric'i ben bıraktım diyor. nasıl yani? zenci doktor bozuntusu, beni suçladılar, kendimi suçladım diyor. iyi güzel de adam bunları uzaya atacakken karı geldi mi kurtardı? bunu mu dediler? nasıl yani? böyle bir olay olmadı. 

.en öncesinde hepinizin burada olmasının sebebi benim, olay çıktığında ben sizi tahliye etmedim sonra sevgilisini kurtarmak için gittiğini ve odadan eric salağını çıkardığını söylüyorsa, bu durumda zenci niye suçluluk duyduğu için kızıyor. hala sorun var yani. her neyse, belki biz anlamadık. koskoca youtube red mallık edecek değil ya?

.sonra alman hırsız tipli gay getiriyorlar. her tarafta gay, artık gay olmayan dizi olmamasını geçtim, bu nasıl gaylik? anasına ve üvey oğluna dadanacak kadar uzamış bir olay yani. kadını kolyesi için ayartıp soymaya çalışırken oğlu yakalıyor, onunla sevişmeye başlıyorlar. özel yazmışlar bu hikayeyi kesin.

.derken kolye sahte çıkıyor, sigortadan para almak için böyle bir olay tasarlamışlar. süper bir olaymış gerçekten, çok akıllıca da ulan bu durumun gezegenden gitmek isteyecek kadar ne önemi var? belki anlaşmaları buydu ama buna bile getirmediler.

.sonra epileptik sıkıntılı tip ile sevgili olmaya çalıştığı karı, almanın bulduğu kapsül ile gitmeye karar verdiler diye adam kapsülü boş yolluyor. bu neyin gay tribi arkadaş? madem bin içine git ya da hazır değilse kimlik kartına el koy kendin git. çok saçmaydı.

.zenci hacker geldi, epileptik tip ile ortak çalışacaklar artık. geminin içinde uzaylı enfekte insanı var, diğerleri alkol alıp eğleniyor. bu da insanı hayrete düşürüyor. kimde olduğunun anlaşılacağı aletleri bozuyorlar, bir sürü olay olabilir ama hiç sallamıyorlar. hala yok sen onları tehdit ettin, yok herkesin özel eşyası falanı filanı gibi devam ettiriyorlar. saçmalıklar çok canımı yaktı.

--- spoiler ---