11 Ekim 2018

american horror story s08e04:

Could It Be... Satan?

--- spoiler ---

.o kadar güzel bir bölüm değildi ki? tekrar tekrar cadı hikayesi yapıyorlar lan bunlar derken hikayeleri birleştirmeye başladılar. birleştirme tarzlarını da sevmedim. otel hikayesinde kapana kısılmış şişko. cehennemdeki pislik sarışın ve tabii bunların toptan bir cadı meclisi hikayesi vardı, onla birleştirdiler.

.neymiş efendim erkek cadılar pek kuvvetli olamıyormuş. ruhani güçlere testosteron ile ulaşmaları mümkün değilmiş. o yüzden erkek bir üstün cadı olamazmış. şimdiki sezonun yumuşak huylu, uzun saçlı tipi bu özel cadıymış. gözaltına alınma görüntülerinden, erkek cadı okuluna kabulune meseleleri incelediler. kendi içinde ilgi çekici ama toplamda çok saçma olmaya başladı.

.tüm bunların dünyanın sonu ile ilgisi ne? bu erkek cadı dünyanın sonunu getirmiş gibi. iyi güzel de yine manasız olur. bir kere esas karakter değildi .sarı oğlanı harcadılar. küçük bir rol verdiler, sadece otel hikayesinde küçük bir bölümde oynadı.

.diğer tiplerden bir sürü yeni karakter vardı. erkek cadılar muhabbeti, cadı okulu falan çok gereksizdi yahu. zaten bunun kız versiyonunu yaptınız. ne alaka?

.sadece üstün cadı olabileceğini göstermek için iki kızı kurtarıp getirdi. cadı sezonunun üstün cadısı yere yığıldı ve bölüm burada bitti.

.tabii bunları geçen bölümün ölümden dönmüş tipleri karşısında merdiven konuşması olarak mı yaptılar? orasını çok anlamadım. normal hikayeden fazla bir ilerleme olmadı. zaten ben istediğimi elde ettim derken dünyayı kendisi yok etmiş gibi söyledi. öyleyse de çok saçma, değilse de saçma. buraya getirmeseler iyidi.

.şeytani anne karakteri ve amin'in tersinden okunuşu da kendi çapında komik. keçi başı istiyor, kasap vermiyor. oğlan geliyor öldürüyor. oğlan hep katilmiş. kendini mi gizlemiş onu bilemedim ama uzun saçlı başka, kısa başka, taralı saçlı başka tip olmuş. kesin de gay bu arkadaş.

--- spoiler ---