20 Haziran 2018

fear the walking dead s04e05:

Laura

--- spoiler ---

.her şeyi bıraktık silahşör abimizin geçmişine gittik, laura demiş kadına, adını bile söylememiş. onunla tanışması, yakınlaşması ve ayrılması şeklinde bir hikaye yaptılar.

.kendi başına bu silahşör tip aslında ilginç bir karakter, pek onurlu bir insan evladı. polisim dedi ama başka iş de yapıyormuş. o kısmı çok anlamadım. aynı zamanda silahşör işte. bir gün soygun yapan adamın tekini bacaklarından vurmaya çalışmış, hayalarından vurmuş. adam ölmüş. bu kadar silahşör ama adamın kıpırdamasını hesap edememiş. hem ne alaka değil mi? sonradan mı silahşör olmuş onu bilemiyorum ama silahlara tövbe etmiş.

.gel zaman git zaman minik kulubesinde nehre karşı huzurla yaşarmış. nehirden gelen zombileri de yavaş yavaş öldürür, dağdan gıdasını toplar. artık kimsenin olmadığı marketten de ihtiyaçlarını karşılarmış.

.günlerden bir gün canlı biri kapısına gelmiş. yoldan geçerken düşenler zaten nehrin sürüklemesi ile bunun dibine düşüyor. kadının sesinden nasıl anladı? su sesinden mi bilmiyorum. zombi muamelesi yaptı ama baktı canlı, zaten konuşmayı unutmamak için cebelleşiyordu. kadını görünce pek sevindi kerata.

.yarası vardı, iyileştirdi, dikti mikti. kadın baştan beri gideceğim dedi. haliyle bağlanmasını istemedi. buraya kadar hepsi güzeldi aslında. yavaş yavaş yakınlaştılar falan filan ama o son seni seviyorum olayı neydi abi?

.adam bir gün tribe boğuldu, kadın neyin var dedi. o da seni seviyorum, gitmeni istemiyorum dedi. ertesi gün kadın gitti. karım diye aradığı kadın da buymuş. ben de seni seviyorum diye oyun harflerinden bırakmış. madem öyle niye gittin arkadaş?

.çocuğunu kaybetmiş. ondan böyle manyak gibi takılıyor herhalde ama hepsi ayrı bir karakter, nerde o eski komedi dizisindeki kadın. şimdi kafayı yemiş öyle öldü gitti. arkasından da bir bölüm yapmışlar. 

.morgan ile sohbetinin içeriği böyleymiş. hala hayata inandıklarından dolayı bir karateci, bir silahşör maceralarına devam edecek şeklinde ufka yürüdüler.

--- spoiler ---