6 Mart 2018

the walking dead s08e10:

The Lost and the Plunderers

--- spoiler ---

.diğer bölümlere göre biraz daha iyidi ama hala karın ağrısılar. adamların ızdırapları bitmiyor. carl'ın ölümüne negan'ın üzülmesi pek dokunaklıydı. adam kendini hakkaten kurtarıcı olarak görüyor herhalde.

.negan'lı bölümler daha güzel, orası kesin ama işler biraz sinir bozucu. bıyıklı eleman negan'ın verdiği emirden dışarı çıktı. bu da yanına kaldı. nereye kadar kalır bilmiyorum ama bu bölümün süresine sokmamışlar.

.en son sahneler negan ile rick arasındaki telsiz konuşmasına ayrılmış. negan'a güzel dialog döşetmişler. rick'e bu lafların çok minik bir kısmını ettiğin vakit kafayı yiyordu. şimdi bu kadar ağır konuşmaya nasıl kafayı yemedi? bu kadar olay içinde nasıl kafa yapısı bu kadar sağlıklı oldu? onu da hiç anlamıyorum. eskiden olan olaylar bir carl'ın ölmesi değildi.

.karakterleri tutarlı yapamıyorlar. benzer şekilde çöplük ahalisinin lideri kadın da rick'den yardım istedi. normalde konuşmaz, yardım istemez ama artık pek konuşkan ve yardım isteyendi. salakça oldu, sonra kadının büyük çöp öğütücüsüne tüm ahalisini atması gerekti. çok da basit şekilde tüm zombi problemini aşmış oldu. karakter tutarsız oldu, geri kendini buldu.

.yine rick işte, tutarsızlıkta zirve, gitti karıya yardım etmedi. kaçsın diye kafasının üstüne sıktım diyor. zombilerle boğuşurken malca oldu. carl salağı da öyle, öldü gitti ama geriye barış yapın diye mesaj bırakmış. mektubu okumamaları isabet oldu. iyice saçmalamıştır. bir tane adama yardım etmek için öldü gitti demiyorlar da böyle işte. doktorsa iyi oldu diyorlardır, carl zaten bir boka yaramazdı.

.bir de salak saçma enid'in hikayesi. gay arkadaşın hala bataklık insanlarını kendi taraflarına çekme çabaları. amazon karıları olmuş bunlar işte uğraşmayın arkadaş. laf da dinlemiyorlar. yanlışlıkla yaşlı kadını da öldürmüşlerdi. baya baya saçmaydı bu kısımları.

.carl bu yeri severdi diye söndürmeye çalışmaları da saçmaydı. neyse ki söndüremediler ve çok uzatmadılar. öyle ortalıklarda salak salak plansız şekilde gezdiler.

.hilltop mesajı gönderdi. bunlara ilişmeyecekler mi? negan hakkaten insan hayatına değer veriyor olabilir mi? bu da en baştaki psikopat negan karakteri ile tutarsızlık gösteriyor. çoğunluğu korumak için, korku salmak için psikopatça dikenli telli beyzbol sopası ile kafa patlatmak ve bundan keyif almak nedir? çok da bir tutarlılığı yok bence.

--- spoiler ---