22 Kasım 2017

the strain s04e09:

The Traitor

--- spoiler ---

.baya baya zeka özürlü bir bölüm yaptılar. ha ilgi çekici olabilir, en azından hızlı geçti de, olan bir şey yoktu. şu salak oğlan gelmişti. babası ve diğerleri bunun tuzak olduğunu anlamıştı ama işte körün gözüne parmak salak salak işler oldu.

.neymiş efendim parmağını bilerek kesmiş de efendiye mesaj göndermiş. baya salakçaydı. babası fark etti ise niye buna mahal verdi peki? birden foyası meydana çıksın diye mi? hala annem parazit değildi diyor, anıları biliyor diyor. ulan efendi anıları da alıyor işte annen öldü gitti yavrum, şuna biri anlatsa ne iyi olacak.

.neyse işte bu mallar güya gizli mekanlarında bomba için planlar yapıyordu. velet çıktı geldi yerlerini bildirdi, efendi koştu geldi ama bombanın yerini öğrenmeden yapmış. tam becerememiş salak oğlan, bir işe yaramadı.

.bunlar da güya efendinin yerini öğrenmiş. neymiş efendim empire state binasının tepesindeymiş. çok da gizli bir yer değil herhalde. gittiler oraya, quinlan önden gitti. neymiş efendim, efendiyi gaza getirip bomba bölgesine çekeceklermiş, sonra binayı uçuracaklarmış.

.e iyi güzel de niye nükleer o zaman? içindeki solucan da ölsün diye mi? normal bombada da ölebilir ki? geçen sefer olay farklıydı aslında. içinden çıkanı da öldürseler ölmüş olacaktı ama beceremediler işte.

.her neyse gittiler bombayla ortada efendi falan yok, olmadığı da zaten veledin durumundan belli. yine de körün gözüne parmak gittiler. efendi de gelmedi. bir şey de olmadı. derken binanın dibindeki bomba bir sürü vampir tarafından tespit edildi, e ne anladım ben bu işten? o kadar canları çıktı şimdi yerlerini belli ettiler, bir boka benzemedi yani.

.herkesin veletten şüphelenmesi en azından iyidi. en azından tongaya düşmediler ama yine de aynısı oldu. o yüzden zekasızlıklarını kınıyorum.

--- spoiler ---