5 Kasım 2017

supernatural s13e04:

The Big Empty

--- spoiler ---

.hiçlik uyumayı seviyor, onu pek beğendim ama tabii castiel'in geri dönüşü azıcık zorlama oldu. ha geri dönmeliydi. bu jack ile güzel bir ikili oluştururlar. tam ikisi de saftiriğin önde gideni. güzel olacak diye umuyorum.

.jack iyi midir kötü müdür? abarttılar abarttılar sonra dean elemana güzel laf etti, içim acıdı. sevindi lan çocuk. yazık günah, kötücülse bile bir insana bu kadar yüklenilmez ki ama değil mi dean kardeşim. hepimiz dean kardeşiyiz oha.

.bir şekil değiştiren hikayesi kaktıralım demişler. üzerine kaybedilenler ve yas süreci ile ilgili. yine saf çocuk jack'in annesi kılığında şekil değiştiren ile vedalaşması vardı. onu da koyalım tam olsun. bunlara da salak saçma bir sevgili hikayesi ekleyelim kan olsun demişler.

.salak sevgili rolünde eureka dizisinden gördüğümüz adamcağız vardı. dean suratını bol şerbetli sıvı ile çıkartıyor. dean'i öldürmüyor ama sonra kadına öldürtecek. derken sam geliyor, sam'i öldürecek ama jack gücünü kullanıp sam'i kurtarıyor. kurtulacağı bin bir yol varken böylesini seçiyorlar. bir mermiyi durdurmayı bile ıkınarak yaparken castiel'i hiçlikten uyandırabiliyor.

.sevgili hiçliğimiz de ben hiçliktim, uyumayı severdim. sen uyanıkken ben de uyanık kalmam gerekiyor. nedir senin bu sıkıntın de bakayım diyor. beynine falan giriyor ama bulamıyor. pek bilge değil herhalde. şeytan çocuğu yaptı işte bunu. derken castiel seninde dövüşürüm sövüşürüm derken pat diye dünyada uyanıyor. önceki ölümden dönüşleri de kısa bir kesit olarak alıyoruz. pek saçma ama olsun güzel.

.analarını ve luci'yi göremiyoruz. anaları neyse de luci'yi görsek iyidi be.

--- spoiler ---