19 Ekim 2017

cesar 911 s03e07:

Pit bulls on Parole

--- spoiler ---

.bölüm numaraları iyice saçma sapan oldu. imdb bilinmeyen bölümlerin listesine almış. nette yedinci bölüm olarak görünüyor ama imdb listesinde farklı olduğundan yedinci bölüm zaten yazılmış gibi olabilir, o yüzden ek bölüm gibi onuncu bölüm dedim, sonra belki düzeltirim. düzeltmezsem de artık bölüm isminden bulunabilir. aratan olursa tabii.

.luna adlı pek saldırgan bir pitbull kardeşimiz var. onun ve sahiplerinin olayı diğer bölümlere göre ilginçti. babası ayrı bir tip, annesi apayrı bir tip. cesar'ın ünlü olduğu mahalleymiş. pek bilirmiş buraları. pek zengin yerler değil herhalde. zaten zencinin teki pitbull besliyor. buradaki apaçi mantığı gibi.

.neyse köpeğe laf yok, harika bir hayvan ama bakışlar gitmiş. gram eğitim vermemişler. temel eğitim falan da vermemişler. saldırganlık tavan yapmış. kapıya biri gelince çıldırıyor. ilk yapımcısını denettiriyor. parçalayacak adamı. sonra kendisi kafesin yardımı ile yanına iniyor. zar zor tasmayı takıyor. bir hayli terliyor. 

.derken hayvana tasmayı takıp yürüyüşe çıkartıyor. bu bile bir şey aslında. o kadar saldırgan bir tip, tasmayı bile kemiren bir hayvanı tutup yürütüyor. sonra merkeze götürüp eğitiyor, temel eğitimini falan veriyor. iyi güzel derken bölüm sonlarında tekrar ziyarete gelince kapıdan cesar'ı bile tanımıyor. allahı gelse tanımam modunda, çılgın bakışlı bir hayvan kendisi. neyse ki kadın biraz daha otoriter olmuş, kontrol altına almış ama zannetmiyorum ki bunların hikayesi mutlu bitmiş olsun.

.ikinci konuda iki bin üç yıl dolara alınmış pek havlak bir köpeğin hikayesi vardı. sahibi kuaför mü nedir? öyle bir şey. köpek ameliyat geçirmiş. ondan sonra böyle olmuş ama bu olaya hiç girmediler. derken cesar şak diye geldi, tasmayı tutup saç kurutmayı çalıştırdı ve havlamadı. böyle de eğitti, saniyesinde halletti.

.sonra kadının görüntülerini izledi ama bir türlü tam becerememiş. bu kadının da sonu pek iyi bitmedi ama ne bileyim hepsi mutlu gibi bitiriyorlar. bunların reality show'larının ta seceresini diyesim geliyor da tutuyorum kendimi demiyorum bak. ha ateş başındaki görüntü neydi onu hiç anlamadım. beyninizi mi yediniz lan siz na'pıyorsunuz? siz derken koca cesar'a diyorum bunu.

--- spoiler ---