8 Eylül 2017

american horror story s07e02:

Don't Be Afraid of the Dark

--- spoiler ---

.izledikten çok uzun süre sonra yazmaya çalışıyorum. bölümü indirip şöyle kabaca geçtim, hafif gözümde canlandı ama bilemem artık. günah benden gitti.

.bir de nette altyazısı yokmuş. salak saçma fx kanalına mı kaldık yani? ben torrent ile durdura durdura izleme özgürlüğümü kullanmak istiyorum arkadaş, neden böyle yapıyorsunuz?

.kişisel silahlanmaya özel giydirme yapmışlar. bizim her şeye, ota boka telaş yapan, bağırığ çağıran sevgili esas kadın oyuncumuz, sonunda gider bir silah alır, elektriklerin gittiği bir gün, biten şarjı için cihaz yollayan sevgilisinin meksikalı çalışanını da vurur öldürür.

.durum bundan ibaret. palyaçolar zaten oradan buradan fırlıyor, veledin de rüyasına da giriyor. annesini falan istiyor. böyle şeyler de olduydu. bu iki lezbiyen olayı zaten hiç olmamış. salak saçma yapmışlar.

.bizim sarışın oğlan siyasete atılıyor, önceki dayağı sonrası adaylığını koruyor. ne alaka ise kadının kapısına geliyor. sana kötü davrandım da özür dilerim de şudur budur. gerisini hatırlamıyorum.

.serçe parmak olayı vardı, bunu veletle yapmaları da çok abartı. üstelik bu salak kızı takip eden biri yok mu? kadına da yavşadı zaten, bir gariplik var ama iyi bir tip çıkacak herhalde. en azından trump'ı sevmiyordu.

--- spoiler ---