27 Mayıs 2017

sense8 s02e07:

All I Want Right Now Is One More Bullet

--- spoiler ---

.bu kaadar gay meseleleri beni bunaltıyor. diyor ki adam sen aksiyon yıldızı olan gayliğini açıklamış adam gördün mü? e normal abi, sert adam olacak, aksiyon yıldızı olma o zaman? oyunculuğunu geliştir. salak salak dramları, depresyonları falan, tamam komikti ama sun'a dert yanması terbiyesizlikti. güzel cevap verdi neyse ki.

.arfikalı malın hikayesi de iğrenç gidiyor. adam siyasete atılacak, duvarları resimleri ile dolmaya başladı. sonra yok efendim karşı propaganda başlamış. resmen adamın hikayesine diğerlerinden biri dahil bile olamadı. böyle de salakça olduklarını kendileri söylemiş oluyor.

.her neyse geçen bölümün sonunda johnas salağını görmüşlerdi. kendisi beyaz sakallı ile işbirliği içersindeymiş. ben o kadarını anlayabildim. ilkin bundan daha güçlü birinin öldürmelerini önlediğini söylediler, sonra da beyaz sakallının hayatta oluşu kendisinin hayatta olması için gerekliymiş bunu söylediler. pek bir şey anlamadım. zaten ne yapmaya çalıştığını da tam anlatmadılar. öyle ortaya karışık bir şey. sonuç olarak bunlar eve geçmeden sakallı abimizi aldılar götürdüler. sadece kasasındaki çok gizli belgeleri almış oldular, onlarda da ne olduğunu söylemediler çünkü kendi dertleri devam ediyor.

.wolfgang ile takılan kadın ve kümesi ile savaşa girdiler. kadının kendi çapında hayali varmış. berlin'i sense'ler alemi yapmak istiyormuş. saphiens'leri uzaklaştırmak istiyormuş. nasıl becerecekse artık wolfgang'dan bunun için yardım istedi. hayır deyince de büyük bir çatışma çıktı, sonunda ölmedi ama kaçak konumuna düşecek, başı beladan kurtulmuyor. kimseden yardım istemeyen, az konuşan eleman herkeslere gözükerek mekana gitti. bu da bir acayip.

.sun'ın meselesi de ilerlemedi. nomi sadece abisinin nerede olacağını söyledi. ilerletmediler. sonraki bölümlerde öldürtecekler herhalde. belki başka çözüm de bulurlar. figüranlar ölür ama bunlar ölmez.

.will eroin falan kullanacaktı. kala geldi engelledi. testi falan nasıl yaptı? hadi iğneyi kendi kendine vurdu diyelim ama adamın tükürük testini nasıl yaptı? will kendi kendine tükürük testi yapması gerekir, onu göstermediler. açıklamaya bile tenezzül etmediler.

--- spoiler ---