27 Nisan 2017

13 reasons why s01e12:

Tape 6, Side B

--- spoiler ---

.bölüm isimlerinin hatalı olduğunu kendileri dizi içinde de tekrar etti. 12. kaset bu, 6. kaset demişler. üstelik tüm olayları da anlatıyorlar ama herhalde şu kadar zamandır izlediğim en saçma hikaye. senaryoyu yapanların her birinin tek tek allah bin bir türlü belasını versin, birader sen ne koysan tamam derler de o salaklık nedir yani? olacak iş mi?

.ha sonunda yalan söylediği ortaya çıkarsa o vakit biraz şaşırtıcı olabilir, o zaman geri alabilirim ama zannetmiyorum yalan söylesin. işin içine bir de kafadan vurulma karıştırdılar. muhtemelen clay malını vurup indirdiler, fotoğrafçı çocuk yaptıysa, o da çok iyi olmuş. sıçtık iyice sıvıyalım demişler. bu şekilde biterse zaten devamını da izlemem, dizinin puanına da basarım biri, çekinmem! 

.neymiş efendim parayı düşürmüş, mallıkla kaybetmiş. evde işler çok sıkıntılıymış. bu kızcağız da yürümek istemiş. yürümüş de yürümüş, nerelere yürümüş? başka kıza tecavüz ettiğini gördüğü birinin evine yürümüş. yürümek yetmemiş, partisine dalmış. partisine dalmak yetmemiş iç çamaşırları ile jakuzisine dalmış. sonra yok efendim adam tecavüz etti. bryce'a hak vermeye başladım artık. bir mallık var bu işte.

.senarist mallar özellikle iki taraflı olsun diye böyle bir şey tasarlamadıysa çok saçma diyorum. şimdi özel tasarladıklarına dair bir emare bulamadığım için böyle ağır konuşuyorum. tersi çıkarsa geri alırım. dava sahneleri mi olacak? son kasette kim var? 13. sebep nedir? bu mallıklarla bir sonraki bölüm ilgileneceğiz.

.diğer taraftan niye bağırmadın sen arkadaş? ilk bunu öğretmiyorlar mı? tamam insanlar gitti ama canın çıkarcasına bağırsan evden koşup gelirler değil mi? insanlar o kadar da uzağa gitmedi. hayretler içersinde izletiyorlar. böyle malca başka türlü tasarlanamaz. bryce bu kızı kullanıp atıp, dram yaratmış kendine ve insanları kandırmış olsa çok daha iyi hikaye olur.

.tony salağı niye o listede var hakkaten? eleman yardım etmek istiyor. kasetleri ona bırakmış. soru işareti koymuş da sanki o iyimiş gibi mi olmuş? yoksa emin değilmiş gibi mi olmuş. öldükten sonra arkanda böyle bir şey bırakıyorsun. ben tony yerinde olsan aman be sende derim. ne canımı sıkacağım bir salak kız için. gereksizmiş, öldüğü çok iyi olmuş.

.diğer taraftan madem bryce'ın başını ağrıtmak istiyorsun, bunla alakasız 11-12 kişinin neden ismini veriyorsun. ne alaka yani? diğerlerinin senin intiharınla ne alakası var kardeşim. böyle salakça senaryo mu olur? hayatı güllük gülistanlık olsa, bryce gelse buna tecavüz etse yine intihar eder. nedir bu kadar salakça tasarım ben anlayamıyorum, sinirlendiriyor beni.

.bir de salak clay gidip ses kaydı yapıyor. tecavüz ettiğini itiraf ettirecek. sanki itirafı geçerli olacak. önce bir anana sorsana delikanlı, onun yerine gidiyor ağzını burnunu kırıyorlar. sonra bisiklette sevinirken falan da beynine sıktılar herhalde. hadi bakalın inşallah ölür.

--- spoiler ---