22 Nisan 2017

13 reasons why s01e09:

Tape 5, Side A 

--- spoiler ---

.bu salaklar ilk başlarda her bölüme bir kaset gibi yapmıyor muydu? öyle başlayıp sonra her bölüme bir kaset gibi mi yapmaya başlamışlar anlamadım şimdi? bölüm sonunda 9'u bitirdi 10'a geçti. aynı kasedin diğer yüzü yani. bu bakımdan bir karışıklık yok. 26 kaset dinleyecek yani bu bakımdan. kesin karıştırdılar, ben karıştırmış olamam diyorum. karıştırdıysam da kasımpaşa...

.neymiş efendim jessica'ya kaymışlar, justin malı kafaları çekip çekip kızı odaya atmış. kız sızdı diye çekilmiş gitmiş. kapıda bryce malı gelmiş kıza kaymış gitmiş. hepsinin kafası güzel iyi de hannah salağı bağırsa ne olacak? dayak mı yiyecek? 

.diyelim bağırmadı, bunun suçluluğu yüzünden mi intihar etmiş. bu nedir abicim? böyle şey mi olur? kimi neyi suçluyorsun. bir sürü olay daha mı birikecekmiş. bir tarafından tutup bir mana veremiyorum artık.

.clay malına diyorlar ki kasetleri nereye açıklıyorsun daha kendi kasedini bile dinlemedin. bir insan evladı oha, bana ne demiş acaba demez mi? hannah yalan söylüyor falan dediler ama sonunda kabul etmişler gibiydi. bu vakitten sonra bryce salağına bir şeyler yapacaklar mı peki?

.clay malı (ettki iki) gidip tony'e artistlik yapıyor. tüm kasetleri dinledikten sonra bir şeyler yapacağım diyor. önce tüm kasetleri dinle diyor. sinir bozucu bir hal alıyor. işin kötüsü dört bölüm kaldı, bunlar içinde clay'in kasedinin olmadığı da bariz. varsa bile bir şeye yaramayacak. sokayım böyle diziye yani.

.ergen triplerini geçtik, saçını kestirmesini geçtik, aile dramlarını geçtik, geriye ne kaldı? sinir bozucu bir hal işte. mallıkta bu kadar ısrar etmeleri, bu kadar uzatmaları insanı cidden sinir ediyor.

.ha havası iyi, izletiyor kendini falan ama puanı az da olsa düşüyor. devamında da iyice sıçtıklarını düşünüyorum bu yüzden. görüntü ve müzikleri iyi, anlatımı güzel diye ancak buraya kadar işte. bölüm sonu bitiş müziği güzeldi, not ettim onu eklerim bir ara.

.kasetlerin işlenişini de değiştirdiler. bu sefer gizem içi gizem kattılar. önce kasetleri dinlemiş mal oğlanı gördük, sonra bize anlattılar. jessica'ya ne oldu? bütün parti boyunca içki için erkek arkadaşının kucağında hoplamış, yani ne diyeyim bilemiyorum şimdi. bu kadar mallığa başlarına az bile geliyor. bir de bunun dizini yapmışlar utanmadan.

--- spoiler ---