31 Mart 2017

silicon valley s01e03:

Articles of Incorporation

--- spoiler ---

.bu mallar beni hasta ediyor, tamam biraz güldürdüler ama komik değildi. isim bulma esnasında boşalma taklidi komikti, esas eleman da belki alışınca komik olabilir ama yine de komik değil. uyuz sakallı da öyle, güya komik ama değil.

.yapacağınız işin ta... diye izliyor insan. şirket ismini almadan çek yazdırıyorlar. şirketi kurmadan çek ayrı bir hadise zaten. sonra isimi başkasının kullandığını öğreniyorlar, gidiyor onla anlaşmaya. adam bin dolar diyor sonra milyarder diye cayıyor. salakça yav, ne diyeceğimi bilemiyorum. komik olsun diye yapmışlar ama komik gelmedi.

.sen anlaştın mesela, yap işleri ondan sonra yaz değil mi? ne acelesi var, daha ismi almadan salak salak işler yapıyorsun. öyle işte.

.bir de isim bulmak için gidiyor kafayı buluyor, orası da komik değildi. sonra bir tane velet almış getirmiş, benim gelecekten gelen halim, reenkarnasyonum, şuyum buyum diyerek güya bize uçmuş kafa espirisi yapıyorlar, gülemedim.

.susam meselesi hoştu. bu salak milyarderin tepkileri bir miktar komik sayılabilir ama o da baydı yani. adam bir susam tanesinden yatırım fikri bulup onu hayata mı geçirmiş? nerden bildin peki ağustos böcüklerini diyorum kendisine buradan. neyse yetti bu kadar.

--- spoiler ---