4 Şubat 2017

the 100 s04e01:

Echoes

--- spoiler ---

.lan bu bölümlere nasıl müzik basmışlar böyle? hep mi böyledi? yoksa bizim dizilerden etkilenmişler de mi böyle yapmışlar? kafa göz bırakmadılar, kıstım sesini öyle izledim ama ne bileyim çok saçma geldi bana bu hadise.

.olaylar desen allaha emanet. geçen sezon yapay zekayı halletmişlerdi ama dünyada yeni bir rasyasyon dalgası haberi almışlardı. bahtsız bedevi misali habire bir şeyler geliyor başlarına.

.şimdi clark suçludur diyerek üstüne yürüdüler de asıl zenci mal jaha suçluydu. ona da ancak tükürdüler. çok saçmaydı gelişmeler. sanal gerçeklik içinde ölenler öldü, ağlayanlar sızlayanlar, ölüler, kan revan derken böyle bir saçmalık yaptılar.

.roan denen tip de bizim shameless elemanıymış, sezon arası shameless başlayınca o adamı fark etmememiz de çok garipti. nasıl bir rol uygun görmüşlerse artık. bir dizide manyak savaşçı, agents of sheild'de denizaltı kaptanı, shameless'de de analı kızlı takılan bir eleman. sanki farklı tipler gibi, çok acayip.

.her neyse eleman vurulduydu, ölmemiş. onu kurtarmak için yine ayaküstü plan yaptılar. bellamy salağı müzakere yaptı, clark ve anası da roan'daki mermiyi çıkarmaya çalıştı. tam clark katledilecek. adam uyandı ve durun dedi. ölümden uyanıyor ve kalkıyor! daha az önce ciğerlerine hava gidip gitmediği belli olmayan adam yani, nasıl anlatayım bilmiyorum.

.dizinin genel notunu da düşürdüm artk. clark sevdiceğini kestiydi. o elemanın delirmesi de çok abartıydı ama bir şeyler oluyordu, dokunaklıydı. şimdi bir hayli sıçtılar sıvadılar. gençler artık dünyayı kurtaracak, hepsi yeni sezon başlama heyecanı ile kol kola yürüyorlar.

.jasper salağı intihar edecekti, ölse de kurtulsak diye beklerken yine olmadı. dünyanın 6 ay ömrü kaldığını öğrenince de gülüp, gün doğumunu izlemeye gidiyorum dedi. gereksizlikte son nokta adam, zirve. monty o kadar dramdan sonra bol bol sevişiyor iyi geliyor.

.ha şu götü kurtarma planı da vardı. clark roan'ı bir türlü ikna edemedi. dünyanın sonu geliyor diyor, beni 6 gün yaşatmazlar diyor. kellesi gidecekti, onun yerine ateşi verdi. lexa'dan vazgeçmişçesine üzüldü. o da ayrı bir olay zaten. bir de bunun üzerini nasıl aramıyorlar değil mi ama?

--- spoiler ---