26 Ekim 2016

the flash s03e01:

Flashpoint

--- spoiler ---

.gereksiz sezon finali ve başlangıcı ile gelip, tekrar olayları sıfırlayalım derken sıfırlayamadılar. karın ağrısı gibi zenci kızın olaylarına mı düşeceğiz şimdi hakkaten? bunu mu reva gördüler bize? her bölüm biraz daha sıkılıyorum şu diziden. bir puanını da girdim, sezon sonuna böyle saçmalarlarsa bir puan daha gider, uyarmadım demesinler. sonra canlarını sıkarım ha.

.neymiş efendim üç ay tatil misali, anası ve babası ile takılmış. canlılarmış, mutlularmış. yeni kırılan zamandaki evrende salak zenci çocuk kid flash olarak gelmiş. böyle evrenleri de vardır kesin ama çok saçmaydı. işte onlar suçla mücade ederken abla kardeş, bu da kendince tatil yapmış.

.amma velakin anıları siliniyor imiş, sonra da neymiş efendim salak zenci velet ölüm döşeğine düşmüş o yüzden anasından vazgeçti, ülen mal bir tane salak oğlan işte, hem sonradan geldi. hem ne alaka yani? karakterler arasında feda edilebilecek en uygunu. bundan vazgeçmesi salaklık oldu bence. 

.mevcut dünyanın kalıcı olmasından bir rahatsızlığı olmayacaksaydı neden anasından babasından vazgeçti, hem de mevcut gerçeklikte ikisi bir ölmüştü, pek salakça oldu. reverse flash da neden flash'a ihtiyaç duyuyorsa? kendi halinde tekrar günün kahramanı olarak eski dünyaya götürdü.

.şimdi bu mal adam zamanda yolculuk yapabilecek kadar hızlı ama başka bir tane getirdikleri flashı dövecek kadar hızlı değil miydi? elli saat tantana ve saçmalık idi. hem abicim ne bu hızcı patlaması? bu salak yeni hızcı kim? bir de aynasına yazılar nedir? onu mı göreceğiz? neydi bu kardeşim, yetti gari, bir tane hızcı neyinize yetmiyor. hadi iki olsun kavga etsinler de üç nedir? saçmaydı, pek saçmaydı, pek salakçaydı.

.bir tek cisco'nun haline sevinmiştim. en zengini olmuş, mekanı satın almış. tipler tripler yine komik. yine yardım etti ama çok yardım etmedi. caitlin de başka bir şey olmuş ama hemen aklına bir fikir geldi, o da hiç olmadı yani. ben kaçırıldım mı şimdi? muhabbetine gülümsedim sadece. mallar işte. 

.iki mal arasındaki aşk olayına da hiç girmiyorum. bir de öpücük meselesi yaptılar, neymiş efendim aşıklarmış da boşluk varmış.

--- spoiler ---