14 Ekim 2016

lucifer s02e04:

Lady Parts 

--- spoiler ---

.eğlenceliler eyvallah ama o kadar boş beleş bölümdü ki uykumu getirdi. neymiş efendim kızın tekinin paraya ihtiyacı varmış. arkadaşlarını pazarlmaya çalışırken öldürmüş. benim anladığım buydu yani. nedir bu böyle yahu? zehir içirmiş de kızlar ölmüş de kim öldürdüğünü araştırıyorlarmış da... böyle yan konu mu olur len?

.dedektifin ev araması, boşanması meselelerini çok abartmadılar diyecektim ama abartıyorlar işte. sırf bunun için kızlar gecesi yaptılar. hadi güzel sahneleri. maze iyice güldürmeye başladı ama ne oldu? yine bir şey olmadı.

.bir de geçen sezon dedektifin hayatı için niye pazarlık yaptı? ne alaka yani? lucifer vurulmamış mıydı? ölürken kendi pazarlığını yapmamış mıydı? dedektifte mi vurulduydu yoksa? bunu nasıl hatırlayamam lan? neyse çok da umursamadım.

.tam böyle konuşurken dedektif kaza yaptı, bölüm orada bitti. neymiş efendim lucifer anasını cehenneme yollamadığı için allah baba anlaşamsından caymış, o yüzden de kaza olmuş. bu mudur yani?

.zenci meleğimize ne oluyor hala belli değil. anlaşmasını yerine getirmiyor diye mi? yoksa kendi görevini yerine getirmiyor diye mi? yoksa sadece stresten mi? neden kimseye anlatmıyor onu da hala anlamış değilim.

.kız içkisi içmesi ve lucifer ile eğlenmesi de fena değildi aslında. kendi çaplarında bir hayli komik olmaya başladılar ama komedi dizisi mi len bu? telefonla oynamalar, akılları dağıtmalar ve bir de kediler için söylediklerini düşünürsek komikti hepsi.

--- spoiler ---