19 Eylül 2016

the strain s03e05:

Madness 

--- spoiler ---

.delilik demişler, abraham'ın geçmişi hakkında bir kesit ve gelecek bir gemiye dair gelecek konusu belirleyip öyle bitirdiler. efendinin kim olduğu da belli değil. zengin abimiz bunu öğrenecek, abraman ile el sıkıştılar. ne bileyim efendinin kafa kesiminden sonra pek iyiye gitmiyor işler.

.dutch ve eph kendi çapında silah arıyor. kendi çaplarında şakalı komikli yorumlar ve deney yapmalar. mikro dalga beyinlerini etkiliyormuş. denediler, ilkin etkilemiş gibiydi. sonra etkilemediği görüldü. neden anahtar bıraktılar. adam maymuncuk mu yaptı? pek anlayamadım.

.dikkatimi çok veremiyorum belki ondandır. mısırdan gelen gemide ne var? kutuda avcılardan biri mi varmış? kadimlerden biri mi varmış. avcının teki kadimi kutuya koymuş gibi algıladım en son ama emin de olamadım. konu iyi ama işlenişi fazla dağınık geldi bana.

.fet tek başına takıldı, ona buna atar gider. sonra takip cihazı yerleştirme ve yuvalarını bulmaya geçti. len tek başına bu kadarını yapabiliyorsan, büyük bomba al at işte. nedir yani? bu kadar uğraş ama sonra sadece keşif görevi olsun. hem neden yani? eldeki her şey ile saldırmak nedir? iki bombaya bakar. insan sokulur mu oraya?

.lumen meselesi de garipti. adamlar yüzünden okuyor ama şifresini kıramıyor. tamam akıllılık etmişler güneş ışığına duyarlı yapmışlar ama ülen sen nasıl inceliyorsun bu kitabı. hadi senin kapasiten bu neden bilen birilerine inceletmiyorsun. madem bu kadar önemli, neden kendi başına takılıyorlar. zaman kaybediyorlar? sonra yok efendim dünya savaşı olmuş da şu bu.

.abraham vampirin tekine niye bunu yapmış? kutuda gelen ne işe yarayacak? zengin adam kimden yana? bunlar belisiz. meksikalıyı tamamen unuttular, belediye başkanı da kendi çapında tırmalıyor işte.

--- spoiler ---