10 Ağustos 2016

Outcast s01e06:

From the Shadows It Watches

--- spoiler ---

.yine ağır ağır işler, araya şeytan çıkartmalar. peder önceki işlerine oturdu bakıyor. hepsinde dalga geçmişler bunlar. oh şeytan çıktı iyi geldi, cizız mis gibi demişler ama içlerinde şeytan kalmaya devam etmiş.

.çam yarması eleman da şeytan sıcaklık verdi. korku hissetmedim, artık kiliseye gelmem babında laflar etti. ne alakaysa artık bunu sıkıştıralım dediler. peder olayları kendini bir şey sanmasının testi olarak görüyor. bunun günahını çıkartıyor. seni alındırdı isem özür dilerim diyor. bir anlamda şaka gibi aslında.

.bizim eleman da ilkin işlerden elini eteğini çekmişti. asfaltta şeytan görünce geri döneyim dedi. zaten olacak iş mi? şeytan çıkarma gücüne sahip kanlı arkadaşımız diziden ayrılıyor? kızı komaya soktum diye bu muhabbeti yaptı ama işte pek uzun sürmedi. çam yarmasındaki şeytanı başarılı bir şekilde çıkarınca rahatlamıştır.

.ailesine dönebilmek için şeytanlar ile mücadele etmeye karar verdi. ailesini pek göremedik. şeytanların hepsini nasıl yok edecekmiş? sidney denen data abimiz pedere gitti göz dağı verdi. ayaküstü kalbinin üstüne mührünü bastı. kendisi şeytan elebaşısı mı nedir? tam ismi lazım ama isimler konusunda ağır konuşmuştu.

.esas elamanın kız kardeşinin kocası (oha) bu kadına kötülük eden adamı dövdüydü. şimdi de şantaj muhabbeti başladı. şeytansız kötü insanları özel mi tutuyorlar? nedir bunların dramı? şeytanlı dizide bunların dramı da hiç çekilmiyor yahu.

.bir tane bozuk ağızlı, kötü kadın tipli bir kızcağız. karavandaki dna'lardan kendisine ulaşılmıştı. tırnağını mı söktürmüş nedir? ben değildim dedi. adamı korudu ama gitti tekrar adama, karavanda bir işler çevrilmiş. adam ben bu işleri hallettim dedi. şerif abimiz olaylardan haberdar ama hala beklemede. bu hikayede de şeytan yoksa boşa izletiyorlar. 

.şeytanlı hikayemizde yaşlı kadın, genç adamı kapıda pusuya düşürür. kırk kilo ve yüz küsür yaşında kadın diye de dalga geçilir. sonra yine ağzından bir şeyler emer. biraz daha emse öldürecektir ama sidney gelir kurtarır. neden kurtarır? bu esas elemanın karanlık bir yüzü olacak gibi geliyor bana. bakalım nereye çevrilecek hikayesi?

--- spoiler ---