16 Temmuz 2016

Wayward Pines s02e02:

Blood Harvest 

--- spoiler ---

.dizi şaka gibi olma yolunda hızla ilerliyor. ergenlerin elinde madara oluyorlar. ülkenin haline benzettim. darbe oyunları, diktatörlük oyunları falan dizinin içinde de var gibi. isyancılar çıkıyor, isyancılar bastırılıyor. yemek toplamaya çıkıyorlar yemek toplayanlar geliyorlar. şaka gibi hepsi.

.ben salağını da öldürdüler herhalde. abby'ler akıllandı mı? neden akıllandı? nasıl akıllandı? şimdi mi bulmuşlar akıllanmayı? ben'i öldürmüşler gibiydi ama şimdi bunlar tutar abby'ler ile barış yapmaya falan kalkarlar.

.en iyi abby ölü abby'dir diyor sarışın öğretmen. resmen faşistlik lan bu. adamlar bunu veriyor. salak saçma eğitimler. fotoğraflarını asmalar falan, insana tanıdık geliyor. insan toplumu üzerine gözlem yapalım demişler de...

.doktor ne alaka? doktor da hiçbir şeyden haberi olmayan bir tip. inanmıyor bir şeye. karısı üç sene önce gelmiş. onu niye getirmişler? ne alaka yani? neyse adam kabul etmedi, yönetim şeklini de eleştirdi. olacak iş değil.

.o kadar trip atıyor, öldürüp yeni bir tane doktor uyandıramıyorlar. az sayıda mı kalmış nedir? mermileri bitmemiş, sıkıyorlar da sıkıyorlar. bir de hasat toplama ve ürünle ilgili yetişkin zenci abimiz de tanıdık idi.

.ben'in annesi oğlunu arıyor. ben ilk nesilden kimseyi öldürmemelisin olayını kameralara söylüyor. işler gelişiyor. yanındaki adamlar mı sorgulayacak bunları?

.özetle sıçıp batıracak gibiler, baştaki tip zaten ergen atarı ile ilk sezonda tiksinti yaratmıştı. şimdi faşist kafası ile devam ediyor. yavuklusu kız için bir şeyler yapıyor gibi ama o bile şüphelendi.

--- spoiler ---