13 Temmuz 2016

preacher s01e07:

He Gone

--- spoiler ---

.yine dramı kaktırdılar, olaylar sonraki bölüme kalmış gibi görünüyor. sonraki bölümün yayın tarihi belli değil. iyice karman çorman oldu. vaiz'in kafa gitti. eugene denen göt suratlı oğlanın cehennemi hak ettiğini düşündü, bir nevi kötülerden oldu ama...

.babasına ölüm anında kötülerden olmayacağına söz vermiş. küçüklüğüne indik. tulip ile birlikte bir mazileri varmış. babası tulip'i başka aileye yollamış. bu da durur mu? allahına dualar etmiş, canını al bu babamın demiş. akşamına gelmişler adamı dövüp kafasına sıkıp öldürmüşler, dramlar hoş da ne bileyim çok geldi, hafif de boş tabii.

.cass elemanı da melek mübarek, vicdanın sesi oldu. masum bir çocuğu cehenneme gönderdin, ben pisliğin tekiyim al beni de yak deyip güneşe fırladı. oracıkta yandı bitti, yangın söndürücüyü önüne attı. kullanıp kullanmadığını görmedik, yandı bitti kül oldu mu dersin? değildir tabii, koskoca vampiri öldürmezler sanki.

.tulip durumu bilyormuş, sen ne halt ediyorsun burada dedi kalp kırdı. dindar kıza da benzer atak ile onu da evine yolladı. vaiz'e bu güç ağır geldi de ülen tüm dizinin olayı bu güç, şimdi tutup bu güçten kurtulmaya çalışırsa nesini izleyeyim ben bunun?

.tamam çekimler çok tatlı da bir yere kadar. hele hele boğazlanan inek sesi falan nedir? gözlüklü abimiz kilise için geliyor, iddiaya girdik ben kazandım dedi. adam tanrıya hizmet etmeyi kabul ettiğini falan hatılamıyor. demek ki etkisi geçici durumda, bunu da öğrenmiş oldum ama zor yoldan öğreniyoruz. deneme yanılma bari yapsaydı.

.şimdi adamlar kiliseyi yıkmaya geliyor, bizimkiler ne halt edecek bakalım? toptan direniş falan gösterirler diye umuyoruz, cemaat falan da dövüşmeli aslında, kilise lan bu yıkılır mı hiç?

.şerif'in oğlunu araması meselesi de çakma olduydu, onu da geçiştirdiler. kimse tam sormuyor. dindar kız oğlan buradaydı falan dedi ama devamı da gelmedi, kıvırdılar. bakalım cehennemde kalacak mı göt suratlı, hem kızın kafayı uçuran da buymuş. ben birlikte intihar falan sandım ama kızcağız popülermiş bu ona aşık olmuş. ilanı aşkına cevap alamayınca pompalıylan kafasını uçurmuş. sonra intihar etmiş ama sadece suratını göte çevirmiş. garip yani.

--- spoiler ---