1 Mayıs 2016

supernatural s11e19:

The Chitters 

--- spoiler ---

.finale bir kaç bölüm kala cırcır böcükleri ile uğraştılar. bu ne lan? koskoca supernatural'in geldiği hale bak sen. neymiş efendim 27 yılda bir döngüleri varmış. kasabadan insanlar kayboluyormuş. şimdi tam da lucifer'in kaybolduğu zamana denk gelmiş.

.amara lafı koyduydu. tanrıyı çağırdıydı. insan bu olayların ortasına cırcır böceği sokar mı? peygamber devesi miydi bunlar? neyse işte üremek için böyle bir aktivite yapıyorlarmış. orgy diyorlar ha bire, sen fbi ajanısın grup seks desene lan.

.işte akılları sıra komik olacaklar, tamam gülümsedik de bu ne hakkaten. yetmiyor iki tane bear modeli gay getiriyorlar. gaylere göz kırpıyorlar herhalde. supernatural olarak lbgt desteği falan mı? bu kadar karakter olunca adamlar böyle yapmak zorunda kaldılar.

.neyse yine olaylara atılmalıyız. cass çok güçlüdür, hala yaşıyordur geyiklerini de yapıp olayları da hallettikten sonra pek yetkin iki çam yarması gay avcıdan amara için yardım istemeye karar verdiler, neymiş efendim onların da son davasıymış. kardeşinin intikamını alıp avclığı bırakacaklarmış. hay allahım dedim ve sana geldim.

.bu cırcır böcüğü bahsini daha fazla uzatmak istemiyorum. mesela yuvaları diyorlar da bir tane maden ülen, nasıl bulamadınız. neymiş şerif bulmuş da kızını öldürmüş, drama gel. tepkilere gel.

--- spoiler ---