12 Nisan 2016

The Originals s03e16:

Alone with Everybody

--- spoiler ---

.akmeşe de akmeşe... niye yok etmediniz ülen? bu kökenlerin başı kesilince ne oluyordu? sonsuz yaşam istemiyormuş da falan filan. bu finn salağını hiç sevmediydim. şimdi de olay olsun diye getirmişler, hiç bir şey olmadı. salak salak muhabbetlere girdiler.

.kol salağına hak vereceğimi de düşünmedim ama çıktı geldi mal gibi öldürün işte. ha ölmek istiyormuş zaten daha ne? neymiş cadı olup kendi yoluna gidecekmiş? yahu elli kere öldürmeye çalışmış böyle adama güç verir misin? neyin düşünmesini yapıyorsun elijah sen bundan daha zekiydin? freya seviyor diye mi nedir anlamadım. pek saçmaydı yani.

.bir de şu malın önde gideni klaus'un yamağı lucien salağı akmeşeyi aldı gitti. freya'yı da o kaçırmış da bu vincent malı ve ataları neden bu mallara yardım etmelerini istemiş? o da anlaşılmaz bir saçmalık. mikaelson'ların ölümü içinse kökenler lan işte. bir tek klaus ölünce diğerlerine bir şey olmuyor. elijah bu durumda ölebilir mi? iyice saçmalıyorlar. ha bir de finn-kol ölünce soyu sopu gitti o kadar vampir gitti. e bu manllar geri geldi, diğerlerine ne oldu diye soran yok.

.diğer tarafta klaus ile hayley'i olay yaratalım demişler. kurtadamları avlayan birileri varmış. bir tane kız da bir adamı öldürmek zorunda kalmış kurt olacak imiş. hayley ona yardım etmeliymiş falan filen. gereksiz muhabbetler. iyi anlaşacak gibi yaptılar, klaus özür diledi. dağ gibi klaus'u bu hallere düşürdüler. yazık ettiler.

--- spoiler ---