27 Nisan 2016

higurashi no naku koro ni: kai e08:

Yuragi 

--- spoiler ---

.rika dağılmak üzere, bir savaşacağım diyor bir artık zamanın geçmesini bekliyorum diyor. kafa gitti iyice. her şey tamam şimdi amca muhabbeti çıktı meydana. satoko zarar görüyorum kurtarın beni de demiyor. çocuk esirgeme kurumları bir şey yapamıyor.

.amcasını öldürelim diyorlar. shion öldürmeye pek hevesliydi de ülen bu karakterlerin hepsi bildiğin katil ruhlu. en ufak problemde adam öldürmeye meylediyorlar. böyle iş mi olur?

.neyse bu sefer kei olayların önüne geçti. hep birlikte tuttular sosyal hizmetlere gittiler ama bir şeye fayda etmedi. shion kafasını patlatsa daha iyimiş. bir şey olduğu yok hala bu olay üzerinden gidecek gibi ama garip tabii şimdi. satoko abisinin suçluluğu yüzünden böyle davranıyor ise ilkin gidin onu ikna edin len. amcası görüştürmüyormuş, hocasını kapıdan savıyor falan olacak iş mi?

.bu doktor ve hemşire ne işle meşgul? rika gidip onlardan yardım isteyince bir örgütten bahsettiler. rika'yı korumak için tutulan tiplermiş. sanki onlar öldürüyor gibi o garip geliyor hala bana.

.bir de kei'nin anasının babasının yüzlerini göremiyoruz. bunun bir sebebi var mıdır? geçenlerde cinayetten bahsediyordu. şimdi yine değişik bir şeyler dediler. sanki bu karakterleri adam öldürmeye yönlendiriyorlar gibi. garip bir şeyler çıksa iyi olacak.

--- spoiler ---