19 Şubat 2016

supernatural s11e14:

The Vessel 

--- spoiler ---

.sonunda lucifer hikayesine döndüler, pek de tatlı döndüler. lucifer'in sam'e dayanamayıp castiel'in bedenine girdiğini açıklama sahnesine koptum. eleman da iyi oynamış, tipler ve sesler de çok iyi. güzel yapmışlar, pek beğendim.

.bölümün yan konusunu pek yapamadılar. tanrının eli dedikleri yeni silahı geçmişe gidip kurtardılar ama tek kullanımlıkmış, ne anladım ben öyle işten. hele denizaltısı görüntüleri falan da pek olmamış.

.dönemin denizaltı filmlerine göndermeli, hafif öyle hissetmeli sahneler yapmışlar. bunlar için uğraştıkları belli ama adamın teki geliyor, ben gelecekten geldim diyor ve buna pat diye inanıyorlar. üstelik geleceği değiştirecek bilgiler veriyor ama hepsi sonunda ölüyor. olacak iş mi?

.hepsi ölecekse gelecek değişmemiştir, iyi güzel de... silahi sonuna kadar kullanmak nedir lan? tanrının eli hakkında bilgisi nasıl olmadan silahı kullanırlar? bir miktar saçma oldu. hani saçma olmasaydı lucifer aleti alıp gitseydi toparlayamayacaklardı belki ama yine de olmadı.

.bir de melekleri uzak tutucu büyüleri varmış. nasıl yani? bunca zaman bu kadar melek sorununa çözüm olacak şeyi yeni mi ortaya çıkardılar? onu da anlamadım. hani koruma şeysi yapılıyordu iyi güzel ama asıl olay insanın kendisine bunu yapabilmesi idi. bunu da çok abarttılar, madem vardı şimdiye kadar niye göstermediler?

.castiel'in gücü konusunda açıklamalar geldi bir miktar. özünü kaybetti şu oldu bu oldu derken teleport bile olamıyorsun dediydi. bunca zaman mesele bu muymuş? yeni anladım, kusura bakmasınlar ama üstüne bu kadar güçsüz melek nasıl zamanda yolculuk ettiriyor diye bir düşünmediler, öyle geçiştirdiler de neyse ki uzatmadılar.

.crowley ile lucifer muhabbetleri bir harika olacak gibi. elemanı köpek niyetine bağlamış, zincilemiş öyle muhabbet ediyor. yüz güldüren sahneler, bol bol yaparlar diye umuyoruz. lucifer savaşmak için neyi bekliyor? onu da tam anlayamadım. herhalde sezon sonunu falandır? amara zaten ortalarda yok.

--- spoiler ---