19 Kasım 2015

once upon a time s05e09:

The Bear King

--- spoiler ---

.esas hikayeyi devam ettirmediler. salak saçma bir yan hikayeye girdiler. izlerken sıkıldım. ayı kralcığımızın hikayesi imiş. merida salağı da çok lazım bir karakter gibi ona bir bölüm harcadılar işte.

.geçen bölümden zelana ile arthur bunların diyara gelmiş. kaçacak iken tutup bunların diyara gelip bir de milleti gaza getiren bir miğfer arayışına çıkmışlar. neymiş efendim o miğfer ile karanlık olan ve merlin'e karşı milleti gaza getirip savaşacaklarmış. ne alaka lan?

.buraya kadar getirdikleri hikaye ile hiç alakası yoktu. öyle işte güzel müzikleri haricinde pek bir lezzet alamadım izledik bitti.

.kırmızı başlıklı kızı da eklediler. onun da bir bağlantısını kuramadım. iskoçlu bir cadı teyzemiş kendisini gardiyan olarak tutmuş. onu da güya bizim esas ekiple ilgili bir sahnede bağlama çektiler. kırmızı kendine benzer tipleri arıyormuş falanmış filanmış, hiç birini yemedik. bölüm sanki sonradan sezona eklenmiş gibiydi.

.ha bir de mulan vardı. kadıncağız her hikayede yan karakter. şimdi de merida'nın kılınç öğretmeni imiş. bunu da hiç beğenmedim, beğendiğim bir yeri de yoktu bölümün ama ne alaka yani? allahın iskoç masalına tüm karakterler girdi mübarek.

.merlin ve karanlık olan meselesi ne alemde? kancaya ne oldu? kötü mü oldu? bunlar hepsi öyle kaldı ortada. artık sonraki bölümlerde dönerler herhalde.

--- spoiler ---