23 Eylül 2015

shin sekai yori s01e17:

Hametsu no ashioto

--- spoiler ---

.altyazıları kesildiydi, sonra birileri çevirmiş. dedim indireyim izleyeyim. baktım torrent falan bitmiş. bu sefer anime sitelerinin eline düştüm ama beklediğimden çok iyidi. bir kere 720p seçeneği vardı. vk adlı sitenin de herhalde kalitesi destekliyor. görüntüler fena değildi. zaten akıcı bir görüntüsü de olmadığından eh idare etti diyelim.

.animeden aklımda kalan pek bir şey yoktu aslında. son bölümde oğlan kız savaşın ortasında kalmış kaçıyorlardı da bir haller olduydu. eskilerin bilgisini depolayan oyuncak at mıdır nedir? öyle acayip bir şey vardı sanki ama hangi bölümdeydi onu bilmiyorum.

.köyde garip işler oluyordu. kızcağızın gücü çok özeldi de bir şeyler peşindelerdi. aklımda kalanlar bunlar. bunlar üzerine gelen bu müzakere, yargılama bölümü hiçbir anlam ifade etmedi. öylesine izlemiş bulundum. zaten kolonileri falan hiç hatırlamıyorum. birileri diğerine komplo kurmuş da savaşmışlar, başladıkları yere de geri dönmüşler. içerden de yardım alıyorlar mı diye düşündüler falan derken bölüm bitti. son kısımda yine şu gizemli konulara atıf yaptılar.

--- spoiler ---