26 Eylül 2015

heroes reborn s01e02:

Odessa 

--- spoiler ---

.geçen bölümden unuttum hikaye identity filminde gözleri hareketli abimizin hikayesi idi. kendisi gözlemci gibi, hafıza silebiliyor. paralarla bir şeyler yapıyor. büyük resmi gören ve koruyan bir tip gibi. veledin peşinde yardım ediyor. velet ve dondurmacı kız yakınlaşırken, erkek arkadaşı olayı görür ki çok saçma aslında, neyse gördükten sonra üvey babasını yok etmesini ister ama yapamaz. bir miktar komik sahnelerden sonra bizim şişko oynak gözlü gelip olayı halleder. hafızayı silip uzaklaştırır herhalde.

.önceki şirket, evo'lar üzerinden para kazanma yolunu bulmuş ve daha büyük bir şeyler üretip dünyayı kurtarmak niyetindeymiş. dünyaya ne olacağı belli değilken kurtarmaya giriştik yine. geçen sefer de bunu çok yaptılar ama beklentiyi büyütüp geçiştirmişlerdi hikayeyi. aynı şeyleri tekrar etmezler umarım.

.japon kızın hikayesi babasını kurtarmak üzerine mi olacak sadece? oyun dünyasına geçiş ilgi çekici, bildiğin anime diyarı gibi olmuş. dövüş sahneleri de hoş. eleman bilgisayar üzerinden yardım ediyor. kendisi direkt kılınç ile geçiyor falan, en son gerçek dünyaya dönüp güvenlik görevlilerini pataklamaya başladıydı.

.meksikalı mıdır nedir? karıştırmayayım yine. kanadaya geçişten falan bahsediyorlar da ne alaka dedim. artık ispanyolca konuşan abiler diyelim. alkolik asker kahramanın yerini alacak. kanunsuzun yardımcısı pederin bulutlu bir gücü varmış. maşallah tanrısal. yardım ettikleri kadın da altına dönüştürücü imiş. kanada da bir numara mı var? bizim velet geçemediydi ya anlamadım o işten bir şey.

.noah abimizin hikayesi de çok karışacak gibi. şimdi hafızayı sildirdim normal hayata döndüm meselesinden claire'in ölmediği meselesine geldik. sakallı tiple birlikte şirkete kadar geldiler. evo'ların adresleri olduğu dosyaları buldular. derken bizim oğlan azılı katil çifti tam bunların içine yollamış. gözlem camları bu kadar kolay kırılıyor muydu? kırılmaz olmalı aslında ya neyse kırdılar çıktılar tesise, olanları temizlediler bir güzel ve noah'ın arabası ve dosyaları alıp kaçtılar.

.sakallıyı niye öldürmediler? arkasında canlı bırakmayan çift sakallıyı canlı bıraktı mesela o hiç olmadı. eleman böyle diğerleri yanında karikatür gibi ama yine de ölse iyi olurdu.

--- spoiler ---