7 Ağustos 2015

Under the Dome s03e08:

Breaking Point

--- spoiler ---

.deneme tahtası gibi kullanıyorlar, yazboz şeklinde ilerliyorlar. ha beni kandırıyorlar belki ama ben çabuk kanarım. neymiş efendim kubbeyi birbirlerine yakınlaşsın diye meteor görüntüleri ile süslemiş. dış dünyaya bir şey olmamış ama patlamış da dünya yok olsun diye göstermiş. barbie'yi böyle kandırdı aslında ama değer miydi bunlara? kilit karakter belki ama yine de çok geldi bana, bizleri kandırmaları da hoş olmadı.

.işin garibi gerçekten dış dünya yok olsa, gerçekten böyle bir işgal planı olsa oha derdim. dedim de, şu an yine kubbenin ne için olduğu belirsiz. içinde ne olacağı belirsiz. bir avuç insan ile ölümüne uğraşıyorlar gibi saçma sapan bir durum var. madenler falan için desek, çıkar git kardeşim neye uğraşıyorsun insanın bokuyla püsürüyle.

.jim ile julia tünelleri patlattılar. bu cidden julia karakteri için fazlaydı. bir adamı öldürdüler, aşağıda kim varsa ölsün dediler. bu bir savaştır dediler. norrie'nin zenci anasından biri öldü. ölmeden önce de kendine geldi falan. tetikleyen duygu anaç duygularmış güya. 

.duygu tetikleme olayı saçma biraz, hunter niye acı çekmiyor? çekmiyorsa niye geri dönmedi? görüştüğü kız kim? diğer tarafta neler oluyor? az daha açıklasalar ellerinde mi kalır? bu işler olurken, meteor patlamaları görüntülerini bunlar görür iken dış dünya kubbeyi siyah olarak görmüş. ne alakaysa artık, içerde ne olup bittiğini görememişler de şuymuş buymuş.

.julia ile barbie aşkı meselesinin üstüne daha çok gideceğiz gibi, rakip zenci hatun olayları iyi manipüle ediyor. ilk barbie'yi kazandı sonra silahlı karşılaşma olayında yalanlar savurdu. suç atmalar falan filan derken barbie iyice karşı tarafa geçti. şimdi de topyekün savaş başlıyor. uzaylı istilasından insanların birbirini yemesi meselesine geçiş biraz hayal kırıklığı yarattı bende. tamam esas konu bu ama yeter yani.

.sam meselesinde de çok abarttılar. adamın kanı bozukmuş herhalde de kan nali yapıp kendi taraflarına çekti güya... şimdilik işe yaramış gibi görünüyor da diğerlerini yakalayıp aynı şeyi yapsaymış madem. uyduruk bir savaş çıkaracaklarına elli kere yakalama şansları vardı. olay olsun diye saçmalamalarına sinir oluyorum.

.çizimleri alıp gidebilirler, norrie anasnı görüp yardım etmek istiyor mesela. sırası mı? ona göre sırası, hadi denedin bir, iki denedin, olmuyor kaç. illa yakalanacaklar mesela. böyle şeyler sinir bozucu.

--- spoiler ---