29 Nisan 2015

the vampire diaries s06e19:

Because 

--- spoiler ---

.bu kadar zamandır sabrettim diziye, bir şekilde insanın beğendiği karakterler falan oluyordu. gelenler geçenler zaten bir sürü kişi ama artık yavaştan bırakma vakti gelmiş sanki. ülen damon'u insan yapmayı düşünüyorlar. olacak iş değil ama bunun muhabbeti bile saçma, vampir günlükleri dizinde esas adamı nasıl devre dışı bırakırsınız arkadaş?

.alaric benzer şekilde üstün vampir iken gitti insan oldu, nedir bu insan olma muhabbeti. bebek yapmakmış da şuymuş buymuş. kısa vaadeli düşünen tipler işte. ha sonsuza kadar yaşamanın neresi eğlenceli ondan da şüphe ederim ama dramatik kısmı bu saçmalıklar olmamalı. ailedir, bebektir, şudur budur...

.koskoca bölümde bir şey olmadı, vampirliğin tedavisi kimde oyunu oynadılar. bonnie yükselticiyi sakladı. psikopat ana tekrar psikopatlığına geri döndü. yamağı da enzo olacak herhalde. adamı nereye yamayalım diye şaşırıyorlar. herhalde oyuncu ve karakterlerle ilgil araştırma yapıyorlar, beğenileni senaryoda tutalım diyorlar. yoksa adamın hikayesi çoktan bitti, ne arıyor burada hala?

.asıl olay caroline meselesi idi, tekrar insanlığını! geri açtı. bu insanlık açma kapama olayına kopuyorum artık ama anasının son anısı fikri üzücüydü hakkaten. mektubu yaktıktan sonra eğlenceli caroline'a hep kavuştuk dediydim ama bir bölüm bitmeden insanlık geri geldi. 

.şimdi kim eğlendirecek bizi? stefan ile iki saat aşk muhabbeti yapacaklar. adam o vakit mükemmel olsun ilan-ı aşkım diye söylememiş. şimdi karıştırdıları naneler bak. artık bundan sonra ne köy olur ne kasaba? ama tırmayalacaklar da tırmalayacaklar.

.zaten dizinin kitlesi bu aşk muhabbetlerine bitiyor olmalı, ben çok yanlış yerden kaptırdım izliyorum gibi hissediyorum hep ama ne bileyim işte türünde romantik yazmayınca insan esas hikayede fazla şeyler de bekliyor. bir sürü olay da yaptılar ama artık olaylar hep gölgede kalıyor.

.hem cadı hem vampir tipler getirdiler güya ama kimse yok ortada hala, daha önce gezginler falan vardı. süperler diye takılıyorlardı. ondan önce kökenler vardı ayrıldılar. görsel ikizler muhabbeti falan da eh fena değildi. süper kötümüz, akıl oyunları yapan tipimiz vardı. bu sezon neyimiz var diye sormak istiyorum ve finalin durumuna göre bırakayım artık diyorum. tabi originals'e devam edip bunu bırakmak da garip olabilir. bakalım artık.

--- spoiler ---