30 Nisan 2015

the flash s01e20:

The Trap

--- spoiler ---

.önceki bölümlerde yapmatın etmeyin wells bu kadar salak mıydı yakarışlarımızı duymuş olmalılar ki güzel bir açıklama getirdiler. baştan beri bunlarla oynuyormuş, zaten gözetim altında tutuyormuş bu tipleri. zaten bir adım önde olması da zorunlu, adamın elinde gelecek bilgisi var bir adım önde olmayacak da ne olacak?

.tabi kaç bölümdür böyle gizli saklı işler, bilmiyormuş gibi davranma falan derken bunların hepsi boşa gitmiş oldu. sonunda yüzleşmediler. öldürmeye geldim seni var ettim diyor, bu de çok eğitici oldu diyor ama neden bu kan davası o belli değil. korkarım ki salak kız meselesine bağlayabilirler.

.eddie ile akrabalar imiş, babası mıdır? dedesi midir? neyidir belli değil. bir şekilde eddie ya da onun soyunun başına gelen bir şey iris denen hatunla ilgili çıkarsa çok ayıp ederler kendilerine, tamam bir romantik hikaye her daim gerekiyor gibi ama bokunu çıkarmasınlar.

.zaman yolculuğu meseleleri güzel de cisco'nun nasıl hatırladığını açıklayamadılar. hal benzeri yapay zeka diyordu cisco, bizi ispiyonlamaz mı? güzel soru. ona da barry'nin bu bilgisayarı yaptığı şeklinde bir açıklama getirdiler. pek tatmin edici bir açıklama değildi. wells bilgisayarı neresinde getirdi? gelecekte barry keşfetti de wells ondan arakladıysa yine sıfırdan yapmıştır demektir niye barry'e ayrıcalık tanısın ki? hepsi numaraysa yine boşa giden sahneler oldu demektir.

.cisco karakterinin süper hız için kalkan yapıpda normal insan adımı için hiçbir şey yapmamış olması önce şaka gibi oldu, zekisin ama o kadar zeki değilsin derken çok aptalsın keşke ölsen der gibi oldu amma velakin olay başkaymış. wells kendi yerine başkasını geçirince kalkan da işe yaramamış. tabi süper hızda birinin normal hızda da geçemeyeceğini düşünmek istiyorum.

.evlenme teklifi meselesi, baba dedektif abimizin karşı çıkması ve tabi iris denen hatunun ilk barry hasta iken aldığı elektrik ve sonra kurtarmak için geldiğinde aldığı elektrik, kız çözdü durduk yere iyi güzel de ne bileyim başlarım bunların arasındaki elektriğe diyorum her seferinde. öğrense ne olur öğrenmese ne olur? tutup evlenecekler bir de...

.bölümde pek yan konu yoktu. araya çerez niteliğinde bir yangın atalım demişler. gay polis şefinin sevgilisini de kurtaralım demişler. gitti yangını kollarını çevirerek söndürdü. ortamdaki havayı alınca insanlar ve kendi nasıl boğulmadı onu da tam anlamadım ama çok da mühim değil.

--- spoiler ---