17 Nisan 2015

the flash s01e18:

All Star Team Up

--- spoiler ---

.arrow sonraki gün yayınlanmıyor mu? sanki tersi gibi yaptılar. ben mi karıştırdım bilmiyorum ama arrow hakkında spoiler verdi gibi oldu. neyse çok da mühim değil, arrow dizisi iyice berbat oldu çünkü bence...

.felicty ve ray çat kapı starling city'e gelmişler. hoş gelmişler ama nedir bu çat pat gelmeler arkadaş? giyisi için yardım almaya gelmiş anladığım kadarıyla geçen arrow bölümünde yamulttulardı bunu ama sanki bir bölüm geriden gelen bir olaydı o da, tamamen çorba yani.

.ikili buluşmalara bir de barry'i eklediler. saçma oldu iyice. ray komik adam, felicity ile iyice yakınlaşmışlar. güzel olmuşlar ona şüphe yok. barry'nin kafasında oliver'ın bedenindeki adam diye tarif ediyor felicity, sonra sırrımı sakla diyor caitln'e. tamam hoş güzel de ne bileyim son dakikaya kadar çok da bir şey olmuyor.

.bizim walking dead sarışınını tekrar mı gördük? bana mı öyle geldi? geçen bölümlerde bir gördüydük sanki ama başka diziyle mi karıştırıyorum diye şüphe ettim kendimden. bu bölümde katil arıların makinasını yapmış, yine şu meşhur laboratuvar'a diş bilemiş biriymiş. sıradan çalışanları öldürüp en son yönetici karıya gelmişler.

.onu kurtarmak için seferber oldular. ray giysi ile arıları uzaklaştırdı. barry diğer tarafta kızı yakaladı. derken arının kontrolü kimde oyunu oynadılar. felicity'i getirdik madem bilgisayarla da oynatalım demiş olmalılar. öyle biraz yapaydı falandı filandı ama seviyor insan yine de işte, hatun manyak laf yapıyor bir kere hehe.

.asıl olay tabi wells muhabbeti idi, yok iyidi kötüydü, sır saklamasıydı şuydu buydu derken sonunda cisco ve caitlin'e durumu açıkladılar. buraya kadar iyi güzel de cisco'nun paralel zaman muhabbetini rüya olarak hatırlaması nedir? var mı böyle bir şey literatürde anasını satayım? biraz abarttılar o kısmı.

.hele hele wells'in her şeyden haberi olan yönüne ne oldu? felicity'e anlattı, bunlara anlattı. adamın hiç bir şeyden haberi yok. bir de gelecek gazetesi tadında işler yapıyordu. geleceğin değişip değişmediğini kontrol edebiliyordu. o muhabbeti de etkilemesi lazım şu an olanların ve hatta en son geçmişe giden barry'nin olayı da bunu değiştirmesi lazım ama hiç o kısımlara girmedik.

.zenci kızımızın gönül işleri de iyice bayık çıktı. yazmaya bile üşeniyorum. sır saklıyosun diye uzaklaştı elemandan. barry güzel de açıklamıştı ama işte klasik kader ağlarını örüyor muhabbeti yapıyorlar. cisco'nun arının önüne atlaması da gereksizdi. barry'nin elinden şok vermesi için yapmışlar onun da... kalbi duran durana arkadaş.

--- spoiler ---