29 Nisan 2015

Bates Motel s03e08:

The Pit

--- spoiler ---

.finale doğru saçmaladılar iyice. bilmiyorum şaşırtırlar mı ama şu durumda hala şerif ve bob bir şey yapmıyorsa ne anladım ben bu işten. norman'ın durumunu bilmeyen kalmadı. tamam ispat edemezler belki ama yine de olaylar bu şekilde seyretmemeli diyorum.

.acayip olan norman'ın anasına diğer fantastik durumu açıklamasıydı. psikolog konuştuktan sonra sana karşı ilgim varmış ben yeni fark ettim falan dedi. norma da gülüp geçti, ergenlik dönemi şeysidir dedi de ülen hepimiz ergen olduk. bu ne? hormonla mormonla açıklanacak bir şey mi? hele hele çocuğun kafa gidik işte, devamlı bir ertelemeler şudur budur saçmalamalar. biraz sinir ettiler beni bu bölümle.

.sonuçta herkesler norman'ın halini biliyor ama hepsinin başka derdi var. baştan beri yok efendim yan yol muhabbeti, hala bir gelişme yok o konuda, şimdi dylan emma'nın sanki hastalığını yeni öğrenmiş gibi takılması, şerifin o kadar şüphe ettiği halde norman'a bulaşmaması. ne bileyim oturtamadım bir türlü.

.psikolog tipin ölmeden kasabadan kaçması güzeldi, bir daha asla benimle iletişim kurma dedi norma'ya orasında güldüm. ayağını falan çivilediler elemanın, güzelce işkence ettiler o da bülbül gibi şakıdı ne biliyorsa. öldürmediklerine şaşırdım. baştan beri zaten başına bir şeler geleceği belliydi ama ölür diye tahmin ettiydim.

.bob abimiz anasının gözüymüş, bir çukur kazdırdı, komple moteli gömecek... havuzmuş da planlarıymış da bildiğin gözdağı veriyor gibi, bunlar nasıl hesaplaşacak? nasıl çıkacaklar bu işin içinden artık aklım kesmiyor beni. kör düğüm oldu resmen meseleler.

.dylan ve caleb teslimat işini emma için kabul ettiler, tartışmadır muhabbettir falan filan derken mesele anlaşıldı. mal mal takılan tip karşı tarafı kazıklamış. ondan bunları göndermiş, lan iyi de para vermeyeceklerini bile bile niye mal gönderiyorsun? mesaj vermek için dylan'ın kafayı uçuracaklardı da babası rambo gibi atıldı, kurtardı falan... tabi silahı sakladığı yere çömeltmeleri de allahın lütfu herhalde. yoksa öldülerdi çoktan.

.emma ile telefon konuşmalarına da ayar oldum. fazla ayar olmayalım diye norman ile ayrıldı bunlar, e iyi güzel de daha önce ayrılsana be kardeşim. norman elini kalçasına götürüyordu da kendini geriye mi attı? öyle bir saçma bir hadise de dikkatimi çekti. nedir yani? sen bana anamın sırtı gibisin lafını poposundan anlamış sanki. güldüm orada da...

--- spoiler ---