28 Nisan 2015

arrow s03e20:

The Fallen

--- spoiler ---

.inanılmaz saçmalıyorlar, artık öyle böyle değil. geçen bölümden thea'nın durumu ve kutsal suya bandırma olayı vardı. bölüme kaldıkları yerden bodozlama başladılar. önce felicity' ray'in kalbini kırdı. ülen kaç zamandır takılıyorsun adamla. ayrılır iken uçağını almak nedir?

.thea'yı o suya sokarsak iyi olmaz, eski thea olmaz falan muhabbetleri döndürdüler ilkin, dedim kötü thea olacak da adam öldürecek herhalde, bunun yolunu yapıyorlar ama sudan fışkırarak çıkmasına güldüm. gitti oliver'ı tekmeledi. sonra yatıştırdılar. derken hafızası yerine geldi, normal oldu gibi. gerekirse yine sapıtırız diye öyle arada tutuyorlar.

.oliver'ın lig'e katılma hadisesini de saçmaladılar. felicity ile bir veda seksi yaptılar. bu kadar zaman hafif romantizm ile başladı olaylar sonra ilan-ı aşklar ama yürümez ilişkimiz hiç kasmayalıma geldiler. şimdi de madem ayrılıyoruz sevişelim bari dediler. hiç de keyif almadım, çok da yapmacık geldi. üstüne felicity'nin gözlüğü çıkarırken oliver iki sahne arasında dikeli verdi. hafif bir devamlılık hatası var orada. kafa birden hop kalktı hehe nasıl anlattım ama...

.derken felicity oliver'ı uyuşturup kaçırmayı düşünmüşmüş de aldılar sırtladılar oliver oğlanını götürelim dediler ama nasıl kaçacağız ülen diye diye kaçamadılar. tam yakalandılar oliver uyandı, olaya bak, ben al sah him'im uzak durun dedi. yok efendim eski kimliklerden arınmalardır. damgalar falan derken bölüm sonunda adam al sah him oldu bile. bu ne lan? ne ara oliver'ı unuttuk?

.veda muhabbeti güzeldi, ra's abimiz pek karizma iyi güzel ama oliver'a bu kadar takması çok saçma, bir de thea normal olmasaydı nasıl bir anlaşma oluyordu bu? gelip kız kardeşini öldürüyor ama oliver ses etmiyor. ra's hepsini normal karşılıyor. ihanet için iki saat laf ediyor ama adamı öldürmüyor. çinli abimiz, oğlu ölmüş falan işte o da ondan böyle olmuş. hepsi eski yaşamlarından kaçıyorlarmış. yersek artık...

.maseo mudur nedir? adam bir iyi bir kötü, şarkülü kaymış, ihanet ettim vur başımı diye diz çöküyor ama başta iki diggle muhabbetine kendini bırakıyor. karakterler resmen toz duman oldu. geçmiş hikayesinde de bir bağ kalmadı. eskiden çinde hastalığı engellemeye çalışmışlar da becerememişler gibi gibi, oğlu da bu sırada ölmüştür herhalde.

--- spoiler ---