3 Nisan 2015

arrow s03e18:

Public Enemy

--- spoiler ---

.saçmalamaya devam, nasıl bu kadar yüksek puanlar alıyor bölümler aklım almıyor. ülen arrow hapsaneye mi düşecekti? sanki öyle olacakmış gibi koca bölümü yaptılar sonunda roy ben arrow'um dedi. sonra çıksın diggle'da ben arrow'um desin. sonra sırayla tüm şehir ben kara muratım diye çıksın ortaya artık ne bileyim. olay buna doğru gidiyor.

.sadece ifadeye göre mi aldılar içeri arrow'u? ne diyecek roy'u korumak için mi itiraf ettim diyecek? hiç mi delil yok? ra's niye delille gelmemiş eğer delil gerekiyorsa? çok mu zordu onun için delil bulmak?

.hapishane gitmesine niye müsaade etti? neden şehri kışkırttı bu kadar? bu baba lance'in tripleri fazla değil mi? bütün hıncını arrow'dan çıkartırken, tv'nin karşısına geçip bu kadar demeç verirken kimsenin dikkatini çekmiyor mu bu?

.bunca zaman arrow'a yardım ettin falan diyen niye yok? elli bin tane daha soru çıkar herhalde ya işte dön dolaş aynı saçmalıklar, ra's'ı o kadar büyüttüler ki yenilmesi imkansız bir adam oldu. dövüşten itibaren dizi bitti benim için ya işte insan felicity için izliyor.

.ha onun olayı kötü gidiyor. ray ilan-ı aşk etti ama karşılık veremedi. anası da hemen hükmü verdi oliver'a aşıksın falan, o muhabbeti de geçtiydik. ray ile güzel güzel takılıyordı da ne oldu şimdi? nano teknoloji ile güzel bir makina birleşmesi yapabilirlerse diziyi ray üzerine yapabilirler diyorum ama zor iş, hele hele nerde ironman nerde bu.

.neyse en azından ray sağlam şimdilik sorun çıkmadı. annesi falan komik tip aslında diğerlerinden iyidir. 

.geçmiş görüntülerinde shado'nun ikiziyle karşılaştık. öldüğünü söyledi falan filan derken peşlerindekilerden kurtuldular. maseo mudur nedir? adamla bu kadar şey paylaştıktan sonra dön dolaş saçma bir hale gel, insan karakteri böyle bir şey değil ki be abi diye isyan ettiriyorlar ama neyse işte olan oluyor. ra's'ın teklifi de iyi, kabul etsin gitsin. neden tırmalıyorlar bu kadar ben anlamıyorum artık.

--- spoiler ---