14 Mart 2015

vikings s03e04:

Scarred

--- spoiler ---

.vallahi giriş bölümünün sezonda şunlar bunlar olacak kısmındaki aksiyonları ne ara yapacaklar diye merakla bekliyorum. on bölümlük dizide bir bölümü sevişmeye ayrılır mı arkadaş? hani seviştirdin iyi güzel de arada bir şeyler de olsun değil mi? resmen yiyişin gari demişler, bütün karakterler yiyişti. ragnar ile kraliçe bir şeyler yaptı mı? onu çok anlayamadım. sadece yarayı iyileştirmek için işedi mi? bilemedim artık çok da önemi yok, eskiden hep karıları değiştiriyorlarmış demek.

.bölümün en aksiyonlu kısmı donmuş göl üstündeki sahne idi. esas karakterlerden birini öldürdüler. eski reis karısı siggy hatununu kaybettik. iki  veledi kurtarmak için öldü ama ülen niye dur demeye durmuyorlar da pislik gibi bakıp kaçıyorlar. niye bu yeni gelen tip elinden tutmuyor da ölüyor karı? 

.ben bu adamın olayını hiç anlamadım, etkili bir müzik eşliğinde gizemli işler yapıyor gibiydi iyi güzel ama sonunda puf oldu uçtu. ragnar'ın mevcut karıya çakınca ben artık kaçayım mı dedi yani? üstelik engelli oğlanı da iyileştirmedi. acılarını aldım bir miktar artık eskisi gibi olmaz dedi ama ayaklar hala kötü durumdaydı. tamam devamlı ağlamaması da bir şey yani bir numara var bu adamda dedirttiler ama çok da bir şey belli etmediler.

.gerçek hayattaki efsanelere uydurmak adına böyle bir şey yapıyorlar herhalde. kadın birden kayboldu gidişini görmedim diyecek, siggy yaşasa gölden çıkınca bir tanrı gördüm falan diyecekti herhalde. ne bileyim bir acayip. tabi o adamın oraya yetişmesi de zor biraz, hele hele siggy'nin ağırlığı ile çatırdayan göl, ikisinin yarı ağırlığı ile kırılmış gölde çam yarması adam takılıyor. mübarek adam herhalde, topukları hafif falan hehe. havada yürüyor da olabilir ne bileyim.

.ragnar ile ecbert yanyana konuşmalarına güldüm, surat ifadeleri falan da ciddi komik ve iyi idi. eşitimsin diyor ama bu ecbert'in kazığı fena olacak. herkesler bunu bekliyor, floki zaten tanrılar kızdı diye huzursuz. hani ne olacak ise olmaya başlasa on bölüme anca yetişirdi ama şimdi öyle sevişmeyle gidiyoruz, hayırlısı bakalım.

.çılgın kraliçenin kardeşini zehirlerken daha iyi bir tepki vereceğini düşündüydüm, hele hele zehirleme yerine kesme biçme ya da üstüne on adam salıp tecavüz ettirme falan bile olabilirdi ya mesajı vermek için yeterliydi. şerefine kadeh kaldırıp, hepsi şarabı döktü hehe, haliyle...

.lagertha kalsın kraliçe falan olsun, gidecek memlekete bunu sattıklarını falan öğrenecek üzülecek dünya güzeli hatun. böyle bakımlı alımlı da pek hoş oldular kendileri ama tabi yurdundaki koltuğunda yeller esiyor. yerine geçen tip saçma sapan bir tip, gitmiş horik morik diyen bir tip getirmiş. hangi krallık? neyin varisi? ciddi saçma bir konu çıkartıyorlar oradan. olayları da dönüp tekrar krallık muhabbetine çevirirler de bu sevimsiz velet ile bebek üzerinden yaparlarsa yandık. bir de anlamadım kim kimin karısıymış da öldürmeyi unutmuş da kendi karısı olarak almış. acayip bir şeyler dediler orada yine.

.porunn gözlerini açtı, sanki pikniğe mi çıktın işte savaşa gidersen böyle olur. artık çirkinim şuyum buyum muhabbeti duyacağız herhalde onlardan da adamlar bir savaş yapıp elli bölüm dram ile bunun acısını çıkaracak gibiler. tek aklı başında adam rollo kaldı ya ona şaşırıyorum, kaç bölümdür dengesiz tip en dengeli tip oldu.

--- spoiler ---