5 Şubat 2015

the numbers game s02e05:

Are You Superstitious?

--- spoiler ---

.ikinci sezonunu yayınlamışlar, bir iki gördüydüm şimdi bir  bölüm baktım. sunucuya fazla maruz kalmak iyi gelmeyebilir ya bölümler kısa allahtan. bölümde batıl inançlı mısınız? konusunu işledi sevgili sayı uzmanımız.

.şekil olmayan karışık desenlerde şekil görmek inanmaya yatkın bünyelerde olan bir hadise imiş, yıldızlardan burçlar çıkarmaya falan benzetti. normalde şekil olan desenlerle test yaptılar, son resimde de şekil yokmuş falan filan, en ilginç testi buydu.

.lotoyu tutturmuş şanslı bir tip vardı, metodunu açıklıyordu. belirli rakamları sıklıkla oynayın diyor. tabi evinizin kirasını yatırmayın diye de tavsiye vermeyi ihmal etmiyor.

.bir ceket testi vardı ya bunun batıl inançla ne ilgisi var anlamadım. ilk ünlü katili tipin ceketi diyor insanlar çıkartıyor. einstein ceketi diyor, millet daha zeki hissettim diyor. bu aptal amerikalıları baz alacaksak işimiz var zaten.

.13 muhabbeti, evin değeri falan filan derken gereksiz bir sürü meseleye girdiler çıktılar. kendini şanssız hissedenler daha gergin olduklarından başarı şansını düşürüyorlar imiş. eh bu da biraz işe yarar bir bilgi ama genel olarak pek bir istatistik göremedim bölümde.

--- spoiler ---